11895 innlegg

Helt klart! Særlig nå som vi er flere som skravler på morgenen:) Var redd jeg ble sittende alene her til kl nærmet seg 12:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Vi sa jo at vi skulle komme oss opp til normal tid i dag. :p

BVforum via HTC
 
Må man opp så må man opp. I går ringte min søster ca 10.00, da sov jeg. Og så sovnet jeg etterpå også. Fysj! Kan ikke få slike vaner, da er det ikke mye dag igjen å bruke!
 
Vi sa jo at vi skulle komme oss opp til normal tid i dag. :p

BVforum via HTC
Hva man sier og hva man gjør er ikke alltid det samme;-) Nå har jeg endelig fått karret meg ut av senga;-) Får koke meg litt kaffe og lage en kjapp frokost og komme meg over på pc så jeg får skrevet litt mer og litt fortere;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hva man sier og hva man gjør er ikke alltid det samme;-) Nå har jeg endelig fått karret meg ut av senga;-) Får koke meg litt kaffe og lage en kjapp frokost og komme meg over på pc så jeg får skrevet litt mer og litt fortere;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Joda, måtte jo opp og se på all snøen som kommer nå.. grøss! Trenger ikke mer! :/

BVforum via HTC
 
Sengen er farlig god og varm om morgenen... Og når jeg har fått meg altibex chill app på telefonen og padden så kan jeg jo se god morgen norge på tv2 fra sengen, noe som absolutt ikke hjelper på lysten til å dra seg ut i kulden :) men mat må man ha, så snart skriker vel magen så høyt at jeg bare måå gå. Men forsåvidt har egentlig magen sluttet å si fra når den er sulten, tror den føler seg litt skviset og glemt og forlatt for tiden ..
 
Joda, måtte jo opp og se på all snøen som kommer nå.. grøss! Trenger ikke mer! :/

BVforum via HTC
Skal bare skru på plass bekkenet så kommer jeg og måker;)

Sengen er farlig god og varm om morgenen... Og når jeg har fått meg altibex chill app på telefonen og padden så kan jeg jo se god morgen norge på tv2 fra sengen, noe som absolutt ikke hjelper på lysten til å dra seg ut i kulden :) men mat må man ha, så snart skriker vel magen så høyt at jeg bare måå gå. Men forsåvidt har egentlig magen sluttet å si fra når den er sulten, tror den føler seg litt skviset og glemt og forlatt for tiden ..
Altibox <3 *savn*
Hadde Altibox da vi bodde i Bodø, men her kan man bare velge mellom CD og Viasat.. Er så møkklei.. Altibox er på vei hit da, så jeg ringte til dem i sommer og sa at de måtte si fra til meg med EN gang det var mulig for oss å koble oss på (koble av ;))..

Magen er jo ikke magen lengre nå;) Spiser omtrent like mye som ungen for tiden.. Har rett og slett ikke plass til mer, da blir jeg stinn.. Spiste pannekaker til middag rundt 17 i går, og det var så vidt jeg ble sulten igjen til kl 8 i dag:p
 
Så sant så sant, magen er ikke helt magen lenger...!
 
Vil bare gjøre oppmerksom på at juni 2012 skravler som gale, så de kan komme til å ta oss igjen.. Ser ut som de har vært veldig tidlig oppe i dag! (Kanskje ikke så rart når de har småbarn i hus)...

Nå må vi henge i siste to timene, jenter, så vi ikke detter av lasset!!
 
Dere er heldige, jeg har fortsatt masse plass til mat siden han er så langt nede. Og med apetitten til en hest går det heller dårlig! :p

BVforum via HTC
 
Dere er heldige, jeg har fortsatt masse plass til mat siden han er så langt nede. Og med apetitten til en hest går det heller dårlig! :p

BVforum via HTC
Haha.. Og jeg synes du er heldig! Jeg hater å spise kjempegod mat og bli mett lenge før jeg har lyst til å slutte å spise:p
 
Åneii :/ jeg er også lei av å bli mett. Har så lyst å spise ubegrenset mengder av sjokoladepudding men magen sier stopp!
 
Åneii :/ jeg er også lei av å bli mett. Har så lyst å spise ubegrenset mengder av sjokoladepudding men magen sier stopp!
Mmmmm.. det hørtes godt ut!;)
 
Ble dessverre ikke så mye skravling herfra på morgenen i dag, akkurat fått opp gluggene og ikke kommet meg opp av senga enda... Bah... Men noen innlegg fra tlf de siste 40 min skal jeg nok klare :)
 
Ble dessverre ikke så mye skravling herfra på morgenen i dag, akkurat fått opp gluggene og ikke kommet meg opp av senga enda... Bah... Men noen innlegg fra tlf de siste 40 min skal jeg nok klare :)
Du er tilgitt :) En kan ikke alltid styre de gluggene altså!
 
Lov å være sliten! Klarte du å holde øya oppe til fruen kom hjem i går?

BVforum via HTC
 
Ble dessverre ikke så mye skravling herfra på morgenen i dag, akkurat fått opp gluggene og ikke kommet meg opp av senga enda... Bah... Men noen innlegg fra tlf de siste 40 min skal jeg nok klare :)
Det er bra! Alle monner drar! Funderer på om jeg skal prøve å sove litt når kl blir 12 eller om jeg bare skal dusje for å se om jeg blir mer våken:p Må ha middagen klar til mann og barn kommer hjem kl 15, for vi skal rett videre i barnebursdag:p Og dagens middag tar litt tid, og særlig om jeg må ha pauser underveis... Hmmm.. Dusj og kaffe tenker jeg blir bra;) Sove kan jeg gjøre til natten;)
 
Back
Topp