Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Kan nok stemme det :) Bare at da er den til høyre den som måler østrogen da. Siden monitoren måler begge deler :)

På g-testen er den til venstre kontrollstreken, men mener det ikke er kontrollstrek på el testene :)

Kanskje, er litt skeptisk enda kjenner jeg:p
Ok, har ikke satt meg så mye inn i testene enda :) men er nok som du sier den ene streken måler østrogen og den andre LH.

Blir spennende å se :) tester du g-test på monitor i morgen da?
 
Ok, har ikke satt meg så mye inn i testene enda :) men er nok som du sier den ene streken måler østrogen og den andre LH.

Blir spennende å se :) tester du g-test på monitor i morgen da?

Vet ikke enda :) Skal ta en g-strimmel først og se utviklingen der. :)
G-testene på monitoren må jo være så utrolig sterk før monitoren sier gravid :eek: så kan hen det ikke blir før onsdag, om jeg er gravid selvsagt ;)
 
Vet ikke enda :) Skal ta en g-strimmel først og se utviklingen der. :)
G-testene på monitoren må jo være så utrolig sterk før monitoren sier gravid :eek: så kan hen det ikke blir før onsdag, om jeg er gravid selvsagt ;)

Min strek var kjempesvak, men monitoren sa gravid. Du har sterkere strek på din g-test enn min var. Så tror garantert du er gravid, og at monitoren vil fortelle deg det.
 
Min strek var kjempesvak, men monitoren sa gravid. Du har sterkere strek på din g-test enn min var. Så tror garantert du er gravid, og at monitoren vil fortelle deg det.

Såpass, for da jeg var gravid i februar måtte jeg ha skikkelig sterk strek før monitoren var enig :eek: hadde positive strimler og cbd før monitoren sa noe [emoji23]

Men kanskje jeg skal prøve meg på monitoren i morgen da :D
 
Noen som ønsker seg en cb monitor og to pakker tester? Jeg har egentlig gitt den opp kjenner jeg [emoji53] skikkelig bomkjøp for min del.
 
Såpass, for da jeg var gravid i februar måtte jeg ha skikkelig sterk strek før monitoren var enig :eek: hadde positive strimler og cbd før monitoren sa noe [emoji23]

Men kanskje jeg skal prøve meg på monitoren i morgen da :D

Hadde ikke bilde av min test.
Men sånn så vanlig strimmel ut (den er tørka her, så var mye svakere innen tida)
3ded97b2f20f80c0611e4affd1b031dd.png


Morgenen etter sa monitoren gravid. Teststreken var så svak at den har forsvunnet i ettertid.
 
Har brukt fertilitetsmonitoren siden ifjor og er sykt fornøyd med den :D Bruker den gamle, men hva er forskjellen på den og den gamle?
 
Såpass, for da jeg var gravid i februar måtte jeg ha skikkelig sterk strek før monitoren var enig :eek: hadde positive strimler og cbd før monitoren sa noe [emoji23]

Men kanskje jeg skal prøve meg på monitoren i morgen da :D

Testet mer?
 
Tr kom som et brak i natt. Så ble en syklus på 49 dager.
Så vurderer å vente til 1 mai før jeg plotter inn tr på monitoren, så jeg kanskje finner el med den [emoji23]
 
Har brukt fertilitetsmonitoren siden ifjor og er sykt fornøyd med den :D Bruker den gamle, men hva er forskjellen på den og den gamle?
Den gamle var bedre for dem med lengre sykluser, fordi den ikke var dato-styrt, og jeg trooor man kunne teste når man ville, og den nye kan man teste graviditet på [emoji106] that pretty much sums ut up
 
Endelig etter 4 dager med Lav kom det opp Høy på monitoren :) EL nærmer seg :)

IMG_5988.JPG IMG_5989.JPG
 
Dag 12 på monitoren for min del nå og enda på LAV. Har som regel fått oppdaget økning på cd 10 men ikke denne gangen... Sist syklus fant den aldri maks heller, fikk kun høy :p Tester med andre tester i tillegg for å være sikker jeg, kjenner ikke jeg stoler 100% på den monitoren :p
 
Dag 12 på monitoren for min del nå og enda på LAV. Har som regel fått oppdaget økning på cd 10 men ikke denne gangen... Sist syklus fant den aldri maks heller, fikk kun høy [emoji14] Tester med andre tester i tillegg for å være sikker jeg, kjenner ikke jeg stoler 100% på den monitoren :p
Jeg skal prøve min på nytt nå i mai [emoji14] men da i tillegg til andre el.tester
 
Jeg skal prøve min på nytt nå i mai [emoji14] men da i tillegg til andre el.tester
Ja jeg tror det er lurt. Jeg får som regel pos el test 1-2 dager før monitoren har vist max :O så føler jeg må bruke andre tester i tillegg. egentlig er jo litt av poenget med monitoren borte da jeg kjøpte den for å slippe alle disse strimmeltestene osv :p
 
Igår skrudde jeg på monitoren igjen [emoji16] begynner å teste på søndag siden den er nullstilt.
 
Max på monitoren i dag!!! :happy:

IMG_6064.JPG
IMG_6062.JPG
 
Back
Topp