Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Er nå på dag 10 med monitor, og fikk min andre dag med max. Tenkte da å slutte for orker ikke å bruke opp testene når jeg endelig fikk max. Slutter dere også å teste da eller fortsetter dere til den blir høy/lav?
Det står jo i manualen at man får automatisk 2 dager til med max etter første dag (altså 3 dager med max), men hvorfor får man det uansett hvis LH er på vei ned? Da leser den jo på en måte ikke av resultatet hvis monitoren er innstilt på at den viser max i tre dager samme hva...

Edit: Så nå at det sto man får Max på 2 etterfølgende dager, tolket det som at man fikk det automatisk to dager påfølgende etter første dag med max. Men er kanskje 2 dager totalt...
 
Last edited:
Er nå på dag 10 med monitor, og fikk min andre dag med max. Tenkte da å slutte for orker ikke å bruke opp testene når jeg endelig fikk max. Slutter dere også å teste da eller fortsetter dere til den blir høy/lav?
Det står jo i manualen at man får automatisk 2 dager til med max etter første dag (altså 3 dager med max), men hvorfor får man det uansett hvis LH er på vei ned? Da leser den jo på en måte ikke av resultatet hvis monitoren er innstilt på at den viser max i tre dager samme hva...

Jeg fikk 2 dager med maks, så 1 eller 2 dager med høy. Deretter ble den lav.
 
Jeg fikk 2 dager med maks, så 1 eller 2 dager med høy. Deretter ble den lav.
Ok. Siden jeg har brukt en halv pakke med tester (10 stk) så er jeg usikker om jeg skal fortsette og "ødelegge" for 10 tester neste pp hvis det blir ;) For det skal jo helst være 10 tester fra samme parti når man tester. Skal ikke være enkelt :p
 
Etter to dager med max på monitoren og testet i 10 dager, så spurte den ikke om tester i dag :) Så godt å være ferdig med testing denne pp :)
 
CD 19 på monitoren og enda på LAV ??? Merkelige greier. sist syklus kom max på cd 14 :p
 
Hadde første dag med testing i dag, ikke overraskende med lav [emoji4]
 
Regner med jeg får max på monitoren i morgen, om ikke blir jeg meget overrasket [emoji23]
 
Jaggu ble det høy i dag også! Med denne testen:
dde25bf20e39a7b6414514096bce7ec7.jpg

Får se hva den sier i morgen da!! :eek:
 
Kan nok stemme det :) Bare at da er den til høyre den som måler østrogen da. Siden monitoren måler begge deler :)

På g-testen er den til venstre kontrollstreken, men mener det ikke er kontrollstrek på el testene :)

Kanskje, er litt skeptisk enda kjenner jeg:p

Mine tester såg slik ut da jeg ble gravid[emoji1303][emoji16]
 
ecc8e331ca0599f1f3fa7dca5f3e6ae8.jpg


Veldig ny på dette, men tok en test nå, el test. Mangler selve monitoren enda!
Gav deg et litt utfyllende svar på den andre tråden din [emoji4] men som mini sier: den er sterkere enn mange andre under el.
Jeg får ikke positiv på disse fordi jeg ikke har nok lh [emoji15] så jeg dobbeltsjekker med singelhormon nåe jeg begynner å få antydning til strek på denne [emoji16]
 
Den var jo fin og sterk, sterkere enn mine når jeg hadde EL :)
Takk :D Kjenner virkelig EL er her! :p
Gav deg et litt utfyllende svar på den andre tråden din [emoji4] men som mini sier: den er sterkere enn mange andre under el.
Jeg får ikke positiv på disse fordi jeg ikke har nok lh [emoji15] så jeg dobbeltsjekker med singelhormon nåe jeg begynner å få antydning til strek på denne [emoji16]
Ja så det, tusen takk :D Aldri tatt EL test, så dette var morsomt! Mannen får levere i dag :love017
 
CD 22 idag og idag fikk jeg for første dag HØY i denne syklusen.. Spent på hvor lang tid den når tar før den kommer på max ? Gubben reiser på jobb om ett par dager, så jeg krysser fingrene XxX
 
Et spm fra en som er veldig ny på dette. Kan man bruke de graviditetstestene og kun se på strekene også? Slik dere gjør med eggløsningtestene? Har den gamle monitoren og der fungerer jo ikke de.
 
Back
Topp