Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Et spm fra en som er veldig ny på dette. Kan man bruke de graviditetstestene og kun se på strekene også? Slik dere gjør med eggløsningtestene? Har den gamle monitoren og der fungerer jo ikke de.
Ja
 
Et spm fra en som er veldig ny på dette. Kan man bruke de graviditetstestene og kun se på strekene også? Slik dere gjør med eggløsningtestene? Har den gamle monitoren og der fungerer jo ikke de.
Det kan man sikkert :) Denne pp har jeg tatt 3 g-tester (en om dagen) til monitiren. Og selv om jeg så svak strek på de to første så var det ikke før den tredje og siste testen som viste litt sterkere strek at den slo ut på gravid.

IMG_6296.JPG
 
Det kan man sikkert :) Denne pp har jeg tatt 3 g-tester (en om dagen) til monitiren. Og selv om jeg så svak strek på de to første så var det ikke før den tredje og siste testen som viste litt sterkere strek at den slo ut på gravid.

Vis vedlegget 226012

Takk, da er det bare å smøre seg med tålmodighet noen dager til før man tester da. [emoji4]
 
Et spm fra en som er veldig ny på dette. Kan man bruke de graviditetstestene og kun se på strekene også? Slik dere gjør med eggløsningtestene? Har den gamle monitoren og der fungerer jo ikke de.

Sniker fra desember her, jeg gjorde det når jeg ble gravid i mars... funket som bare det[emoji87]
 
Hva tror dere jenter? Er denne positiv? Er bare 10 DPO, men har super ømme pupper og er veldig kvalm.
10f1d875404cc1f60e987a3be3a4b0a9.jpg
 
Får bare krysse fingerene da, mistet 3 ganger så tørr ikke håpe på noe enda. Fått crinone og blodfortynnende denne gangen.

Bruker samme medisinene selv.
Mista 3 ganger, så fik jeg medisin. Har ei frisk og rask jente på 2 år. Har samme opplegg nå, og er 12+4 i dag [emoji4]
 
Bruker samme medisinene selv.
Mista 3 ganger, så fik jeg medisin. Har ei frisk og rask jente på 2 år. Har samme opplegg nå, og er 12+4 i dag [emoji4]

Hjelper alltid med noen solskinnshistorier. Kjenner jeg går å kjenner etter hver minste ting nå. Tørr ikke si det høyt i tilfelle det skal gå galt. Men håper dette hjelper. Syntes det er på tide nå, begynte i august 2014.
 
Back
Topp