Vår vei til minstemann

6 egg ut[emoji16] veldig fornøyd med det[emoji173]️ de slet med å få ut nok av gubben via tesa, så spent på befruktning til i morra [emoji5]

Gratulerer med bra fangst av egg :D
Håper de finner nok svømmere til å befrukte rubbel og bit :)
 
Så mannen din må gjennom TESA? Huff, det virker ikke ålreit! Her har mannen sluppet unna alle tre gangene. Vet ikke om han hadde overlevd det der[emoji23][emoji23][emoji85] Spent på høre om befruktning[emoji4]
 
Grattis med fin fangst [emoji3][emoji3]
Ble litt nysgjerrig nå på hvordan sædkvaliteten hans er siden dere må ha TESA??
Nedsatt kvalitet er vårt problem også!
 
6 er er supert!! Følger spent med på morgendagens befruktningsoppdatering[emoji93]

Fornøyd med det ja [emoji5] brukt lang tid på å vokse og, så satser på god kvalitet [emoji5]

Så mannen din må gjennom TESA? Huff, det virker ikke ålreit! Her har mannen sluppet unna alle tre gangene. Vet ikke om han hadde overlevd det der[emoji23][emoji23][emoji85] Spent på høre om befruktning[emoji4]

Han må det ja, han har klippi strengen [emoji849] så han kan skylde seg selv [emoji12] dette er 3. Tesaen hans, så får håpe det er siste han måtte gjennom [emoji23]
Dr H i Porsgrunn sa det at mannfolka var de største pinglene som var der [emoji23]

Grattis med fin fangst [emoji3][emoji3]
Ble litt nysgjerrig nå på hvordan sædkvaliteten hans er siden dere må ha TESA??
Nedsatt kvalitet er vårt problem også!

Gubben har klippet strengen, så han kan skylde seg selv [emoji23] jeg har og kraftig endo, så kombinert var dette den beste løsningen [emoji5]
 
Fornøyd med det ja [emoji5] brukt lang tid på å vokse og, så satser på god kvalitet [emoji5]



Han må det ja, han har klippi strengen [emoji849] så han kan skylde seg selv [emoji12] dette er 3. Tesaen hans, så får håpe det er siste han måtte gjennom [emoji23]
Dr H i Porsgrunn sa det at mannfolka var de største pinglene som var der [emoji23]



Gubben har klippet strengen, så han kan skylde seg selv [emoji23] jeg har og kraftig endo, så kombinert var dette den beste løsningen [emoji5]

Da skjønner jeg :D hehe da får han bare skylde seg selv ja :D
 
Fornøyd med det ja [emoji5] brukt lang tid på å vokse og, så satser på god kvalitet [emoji5]



Han må det ja, han har klippi strengen [emoji849] så han kan skylde seg selv [emoji12] dette er 3. Tesaen hans, så får håpe det er siste han måtte gjennom [emoji23]
Dr H i Porsgrunn sa det at mannfolka var de største pinglene som var der [emoji23]



Gubben har klippet strengen, så han kan skylde seg selv [emoji23] jeg har og kraftig endo, så kombinert var dette den beste løsningen [emoji5]

Åjaa! Han har det, ja! Da skjønner jeg. Huff ja, men som regel er de det[emoji85][emoji85]
 
6 egg ut[emoji16] veldig fornøyd med det[emoji173]️ de slet med å få ut nok av gubben via tesa, så spent på befruktning til i morra [emoji5]
Grattis med bra fangst[emoji7] Nå håper jeg det blir noen gullegg [emoji177][emoji177]
 
Tlf på morran i dag [emoji33][emoji54] 4 befruktet, to normalt, dr H tvilte på de to andre.. så fikk tilbud om å sette inn begge, i dag [emoji847] han anbefalte dette fordi vi aldri har fått noen på frys. Så denne dagen tok en uforventet vending [emoji16]
 
Tlf på morran i dag [emoji33][emoji54] 4 befruktet, to normalt, dr H tvilte på de to andre.. så fikk tilbud om å sette inn begge, i dag [emoji847] han anbefalte dette fordi vi aldri har fått noen på frys. Så denne dagen tok en uforventet vending [emoji16]

Wohi!! Så bra og så spennende! Jiiz, nå blir du snart dobbeltruger! :D
 
Hurra for to fine egg og dobbeltruging:Heartred:Heartred Nå skal det bli spire(r):joyful:
 
Wohi!! Så bra og så spennende! Jiiz, nå blir du snart dobbeltruger! :D

I know [emoji5] skrekkblanda fryd [emoji177]

Hurra! De to vil sikkert bare tilbake i mammas kropp og feste seg:) Gå for en Bubbly nå da[emoji173]️

Satser på at det er det de vil [emoji173]️ gubben er helt himmelfallen her hvertfall [emoji23] en Bubbly hadde ikke vært feil [emoji7]

Hurra for to fine egg og dobbeltruging:Heartred:Heartred Nå skal det bli spire(r):joyful:
Jaaa [emoji177]

Innsett 1415, så nå er det bare å knipe krana igjen [emoji16]
 
To embryo satt inn, det ene hadde allerede begynt å dele seg en del [emoji173]️

Hadde fått ut 7, de skal dyrke 3 videre for å se om noen kommer på frys [emoji5] men kan ikke si jeg har helt troa på det [emoji849]
 
To embryo satt inn, det ene hadde allerede begynt å dele seg en del [emoji173]️

Hadde fått ut 7, de skal dyrke 3 videre for å se om noen kommer på frys [emoji5] men kan ikke si jeg har helt troa på det [emoji849]
Hurra[emoji177] Rug vel og lenge[emoji11]
 
Gratulerer! :D
 
Gratulerer så mye som dobbeltruger:D:D
 
Back
Topp