Vår vei til minstemann

Åh Tonemor, får så vondt av dere [emoji173]️[emoji173]️

Vi har heldigvis de vi har fra før [emoji177] så god trøst i dem [emoji5] (selv om de to eldste er 15 og 16[emoji23])
Vi får se hva som skjer [emoji5] vi gir ikke opp [emoji6]


Jeg er veldig gla for å se at flesteparten av de som var her når jeg poppa inn for nesten 1 1/2 år siden, har lykkes [emoji173]️ både hjemmesnekra og rørmekka [emoji177]
 
Vi har heldigvis de vi har fra før [emoji177] så god trøst i dem [emoji5] (selv om de to eldste er 15 og 16[emoji23])
Vi får se hva som skjer [emoji5] vi gir ikke opp [emoji6]


Jeg er veldig gla for å se at flesteparten av de som var her når jeg poppa inn for nesten 1 1/2 år siden, har lykkes [emoji173]️ både hjemmesnekra og rørmekka [emoji177]

Så godt at du kan se det på den måten :)

Rørmekka! For et fantastisk uttrykk :hilarious:
 
Trist å lese at det ikke lykkes denne gangen, men så godt å lese at du finner trøst i de dere har [emoji173] dere fortjener det så inderlig nå, heier virkelig på deg!
 
Sender over en god klem❤️
 
En sommer med bare fokus på å slappe av har vært godt.
På tirsdag var vi i Porsgrunn for samtale etter de tre forsøkene, og dr E kunne ikke skjønne noe av resultatene våre, men at han syns jeg hadde respondert altfor dårlig, at jeg måtte ha mye sterkere doser enn hva blodprøvene tilsier. Samtidig sa han at han synes det var rart at vi ikke fikk noen på frys, at alt bare stoppet opp..
Så fikk ikke så mange svar igrunn.
Men han ville jeg skulle ta nye blodprøver, operere endo, samt gå ned Max 3 kg (men det var Max )
Så ville han at om det ikke var for lang ventetid, at vi skulle ta ett privat forsøk hos dem.. (noen som vet hva prisen er..?)

Planlegging av bryllup neste sommer er også på planen, så dette blir ett spennende år ☺️
 
En sommer med bare fokus på å slappe av har vært godt.
På tirsdag var vi i Porsgrunn for samtale etter de tre forsøkene, og dr E kunne ikke skjønne noe av resultatene våre, men at han syns jeg hadde respondert altfor dårlig, at jeg måtte ha mye sterkere doser enn hva blodprøvene tilsier. Samtidig sa han at han synes det var rart at vi ikke fikk noen på frys, at alt bare stoppet opp..
Så fikk ikke så mange svar igrunn.
Men han ville jeg skulle ta nye blodprøver, operere endo, samt gå ned Max 3 kg (men det var Max )
Så ville han at om det ikke var for lang ventetid, at vi skulle ta ett privat forsøk hos dem.. (noen som vet hva prisen er..?)

Planlegging av bryllup neste sommer er også på planen, så dette blir ett spennende år ☺️

Godt å høre at dere har hatt en god og avslappende sommer :)
Lykke til med alt kommende prøverelatert! Jeg heier stort! ✌
 
Så bra at dere har hatt en fin sommer Tonemor [emoji173] lykke til med ferden videre og bryllupsplanlegging [emoji4]
 
Back
Topp