Vår vei til minstemann

Tonemor87

Glad i forumet
Jeg er 29, sambo er 38.
Han har 2 store gutter fra før, og var "ferdig" før han traff meg (dvs snippsnipp)
Jeg har en gutt på 4 fra tidligere, som tydeligvis var meningen skulle være her (gravid siste dag av mens, på pille, har endo, gjennomførte endo operasjon da jeg var 12 uker på vei. Etter urinprøve hos legen, samt innvendig ultralyd når jeg var 6 uker på vei, var det ingen tegn til graviditet hevder gynekologen min enda ) nå ønsker vi oss den siste til å gjøre familien komplett (min 2. Og hans tredje)

Forsamtale 7. April og håper vi kommer igang fort etter dette
Har siden begynnelsen av februar snart gått ned 10 kg og håper derfor at jeg er innenfor bmi kravet som er og
Veien er kronglete i denne ivf (ICSI ) jungelen ☺️
 
Gratulerer med dagbok her inne :D Og krysser alt for at veien blir kort for dere ❤️
 
Veldig spent for morgendagens samtale.. Noen som vet hva de snakker om og spør om på forsamtalen i Porsgrunn?
 
Hurra! Starter med nesespray til tirsdag og uttak og innsett i midten av mai! Porsgrunn holder oppe 16. Og 17. Mai dersom det var behov for det også
 
Hurra! Starter med nesespray til tirsdag og uttak og innsett i midten av mai! Porsgrunn holder oppe 16. Og 17. Mai dersom det var behov for det også
Hurra for rask oppstart :D
 
ImageUploadedByBV Forum1460207472.750366.jpg

Da er campingvogna klar for rugetid når de slår på strømmen ☺️
 
Den følelsen når man må be mamman sin stikke innom hjemme, fordi du er usikker om du skrudde av stekeovnen når du reiste til jobb om morgenen :-D
 
Litt frustrasjon på en mandag :/ to syke på avdeling og sjefa sier vi ikke får vikar! Godt jr skal sove hos mommo og bapbaf pga planleggingsdag i morra :)
 
2 sprøyter av 7, og så utrolig uvel, kvalm, vondt og oppblåst der nede :( måtte reise hjem fra jobb fordi jeg holdt på å gå i bakken..
 
Er så glad jeg har ett barn som passer på at klokka bare blir halv seks en lørdags morgen :D får så veldig mye ut av dagen ;) godt det finnes TV/iPad slik at man kan slumre litt til :p
 
Back
Topp