Vår vei til minstemann

Har vært sånn tidligere ja, så tenkte kanskje holde meg og ta en til kvelden [emoji5] men har ingen andre symptomer, sånn som begge foregående ganger, så mistet motet litt [emoji17][emoji5]
Fortsatt veldig tidlig da, jeg hadde heller ingen symptomer 10 dpo ;) tar du en test i kveld da eller?
 
Jeg hadde ingen symptomer før over ikm og første svake strek 11dpo. 12 dpo var den enda svakere, trodde det var negativt men var bare at urinen var mindre konsentrert:)
 
Negativ i kveld og.. venter til tirsdag med å teste nå..[emoji5]
 
Krysser fingrene for positiv test på tirsdag. :) [emoji1360]
 
Stor klem [emoji173]
 
Klem til deg:Heartpink
 
Så leit å lese :( :( sender deg en stor klem [emoji173] [emoji173]
 
Stor klem til deg❤️
 
47801933c59b298b52bd4efcc7099cef.jpg

Magefølelsen har ofte rett.. testdato i morra, men ikke nødvendig å vente lenger..
Da er 3. Runde ferskforsøk ferdig.. 1 sa, 1 ma og ett negativt forsøk..
Har snakka med legen, blir henvist for en laparoskopi, og husk skal se hva hun kan gjøre.. gubben og jeg skal langt inn i tenkeboksen for hva vi vil gjøre. Vi vil gjerne ha barn sammen, så vi får se..
 
47801933c59b298b52bd4efcc7099cef.jpg

Magefølelsen har ofte rett.. testdato i morra, men ikke nødvendig å vente lenger..
Da er 3. Runde ferskforsøk ferdig.. 1 sa, 1 ma og ett negativt forsøk..
Har snakka med legen, blir henvist for en laparoskopi, og husk skal se hva hun kan gjøre.. gubben og jeg skal langt inn i tenkeboksen for hva vi vil gjøre. Vi vil gjerne ha barn sammen, så vi får se..

Er et slag i ansiktet det der. Har dere økonomien til det er utlandet et bra alternativ... de har babygaranti på 3 forsøk[emoji177]
 
47801933c59b298b52bd4efcc7099cef.jpg

Magefølelsen har ofte rett.. testdato i morra, men ikke nødvendig å vente lenger..
Da er 3. Runde ferskforsøk ferdig.. 1 sa, 1 ma og ett negativt forsøk..
Har snakka med legen, blir henvist for en laparoskopi, og husk skal se hva hun kan gjøre.. gubben og jeg skal langt inn i tenkeboksen for hva vi vil gjøre. Vi vil gjerne ha barn sammen, så vi får se..

Åh Tonemor, får så vondt av dere ❤️❤️
 
Har du hatt lapraskopi før du begynte med IVF? Eller er det første gang det er snakk om det nå?

Hadde lap i slutten av 2011, ikke hatt noen endo smerter etter dette, MEN etter sa og ma så har endosmertene virkelig blomstret opp og legen sa det var helt vanlig. Så nå gjør vi det før vi bestemmer oss for hva vi gjør videre [emoji5]
 
Back
Topp