Vår vei til minstemann

Så spennende med dobbel ruging! Masse lykke til :D
 
Huttetu for lutinus jobber i kroppen [emoji849] nesten først i seng og sist opp [emoji23] og nipper som ikke liker bher [emoji23]

Ellers lite å gjøre om dagen, enn å vente... [emoji849]

Fikk td 14 dager etter innsett denne gangen og, så tydelig at det er en "standar" mal de går etter [emoji849] ville jo trodd de satte hvertfall 16? [emoji5]
 
Huttetu for lutinus jobber i kroppen [emoji849] nesten først i seng og sist opp [emoji23] og nipper som ikke liker bher [emoji23]

Ellers lite å gjøre om dagen, enn å vente... [emoji849]

Fikk td 14 dager etter innsett denne gangen og, så tydelig at det er en "standar" mal de går etter [emoji849] ville jo trodd de satte hvertfall 16? [emoji5]
Ah lutinus ja[emoji23] [emoji23] Håper og krysser for at det blir spire(r) nå[emoji173]
 
Da ringte de fra Porsgrunn, ingen av de andre eggene ble befruktet/stoppet opp, så 0 på frys denne gangen og.. så nå er det kun de to inni som fingrene må krysses for [emoji177]
 
Da ringte de fra Porsgrunn, ingen av de andre eggene ble befruktet/stoppet opp, så 0 på frys denne gangen og.. så nå er det kun de to inni som fingrene må krysses for [emoji177]

Da var det jo bra de satte inn begge OG vi satser på at de har det best inni deg fremfor i skålen:)
 
Krysser for de to i magen❤️
 
Da ringte de fra Porsgrunn, ingen av de andre eggene ble befruktet/stoppet opp, så 0 på frys denne gangen og.. så nå er det kun de to inni som fingrene må krysses for [emoji177]

To er ikke " bare-bare" det er potensielt to nye verdensborgere! :joyful: Johoooo!
Jeg krysser fingrene for dem begge to! Måtte de to venteukene gå raskt ( men det gjør de jo ikke akkurat....)
Skal du tidlig teste? Eller vente til TD?

Grattis som tvillingruger, for akkurat NÅ er du jo det :happy:
 
Å! [emoji3] Gratulerer som dobbeltruger [emoji8] Nå har de to lange ukene startet. Anbefaler deg å prøve å finne på masse hyggelig mens du ruger. Treff venninner og gå på kino med mannen. Da går tiden litt fortere [emoji6][emoji1360] Så håper jeg begge de to gulleggene fester seg og blir noen vakre vårbabyer [emoji8] Det er din tur denne gangen [emoji176]
 
To er ikke " bare-bare" det er potensielt to nye verdensborgere! :joyful: Johoooo!
Jeg krysser fingrene for dem begge to! Måtte de to venteukene gå raskt ( men det gjør de jo ikke akkurat....)
Skal du tidlig teste? Eller vente til TD?

Grattis som tvillingruger, for akkurat NÅ er du jo det :happy:

To hadde vært fantastisk [emoji5] gubbelure er helt i hundre og sikker på at begge henger helt med [emoji16][emoji173]️ jeg er nok litt mer pessimist/realist og håper at hvertfall ett er mer enn godt nok [emoji173]️

Testing ja.. jeg hater å måtte tyde streker på de forrige forsøkene, så har kun kjøpt inn fem strimler, og to digitale [emoji849] så får vi se om testetøsa syns holder [emoji23] gubben er mer ivrig på å teste, så vi har avtalt første test til søndag, 10 dpo [emoji33][emoji5]

Å! [emoji3] Gratulerer som dobbeltruger [emoji8] Nå har de to lange ukene startet. Anbefaler deg å prøve å finne på masse hyggelig mens du ruger. Treff venninner og gå på kino med mannen. Da går tiden litt fortere [emoji6][emoji1360] Så håper jeg begge de to gulleggene fester seg og blir noen vakre vårbabyer [emoji8] Det er din tur denne gangen [emoji176]

De tonskrulleukene er håpløse ja [emoji23][emoji5] men har heldigvis han lille på 5 som fyker rundt og holder mamman opptatt [emoji173]️ merker jeg ikke helt klarer å koble på rugefølelsen og knytte meg til det som måtte skje enda, selv med positiv test, tør jeg ikke håpe på noe før jeg ser [emoji173]️ slå [emoji17][emoji5]

Men nyter sommeren på verandaen nå [emoji295]️[emoji5]
 
6 dpo
I disse dager skal eggene feste seg [emoji173]️ hadde ett par skikkelige stikk i går og en kjempevond "krampe" tidligere i dag, så tydelig at noe jobber nedi der [emoji5]
Er i tillegg i tutestadiet tydeligvis, så fort noen spør hvordan det går, eller kommer med en koselig kommentar så begynner jeg å gråte [emoji23] godt de aller fleste vet at jeg har noen hormoner innabords [emoji16]
 
6 dpo
I disse dager skal eggene feste seg [emoji173]️ hadde ett par skikkelige stikk i går og en kjempevond "krampe" tidligere i dag, så tydelig at noe jobber nedi der [emoji5]
Er i tillegg i tutestadiet tydeligvis, så fort noen spør hvordan det går, eller kommer med en koselig kommentar så begynner jeg å gråte [emoji23] godt de aller fleste vet at jeg har noen hormoner innabords [emoji16]

Så spennende med stikking! :)
Heier på de to små!
 
6 dpo
I disse dager skal eggene feste seg [emoji173]️ hadde ett par skikkelige stikk i går og en kjempevond "krampe" tidligere i dag, så tydelig at noe jobber nedi der [emoji5]
Er i tillegg i tutestadiet tydeligvis, så fort noen spør hvordan det går, eller kommer med en koselig kommentar så begynner jeg å gråte [emoji23] godt de aller fleste vet at jeg har noen hormoner innabords [emoji16]
Så spennende[emoji7] [emoji7] [emoji7] Heier på eggene, nå må de feste seg godt[emoji173]
 
7dpo
Mye vondt, vonde murringer.
Hatt veldig realistiske og sinnsyke drømmer i natt [emoji23] drømt om ul med to sprell levende babyer, ammeproblemer av to babyer.. så vil tro noe skjer der nede hvertfall [emoji5]
Må også opp å tisse minst en gang om natta nå [emoji849][emoji5]
 
Last edited:
7dpo
Mye vondt, vonde murringer.
Hatt veldig realistiske og sinnsyke drømmer i natt [emoji23] drømt om ul med to sprell levende babyer, ammeproblemer av to babyer.. så vil tro noe skjer der nede hvertfall [emoji5]
Må også opp å tisse minst en gang om natta nå [emoji849][emoji5]

Dette høres veldig lovende ut! [emoji3]
 
7dpo
Mye vondt, vonde murringer.
Hatt veldig realistiske og sinnsyke drømmer i natt [emoji23] drømt om ul med to sprell levende babyer, ammeproblemer av to babyer.. så vil tro noe skjer der nede hvertfall [emoji5]
Må også opp å tisse minst en gang om natta nå [emoji849][emoji5]
Så spennende symptomer[emoji7] [emoji7] [emoji7] Er så spent på dine vegne nå, satser på spire(r)[emoji173] [emoji173]
 
8 dpo
Testetøsa er glad hun har testene hjemme og ikke i campingvogna [emoji23][emoji23]
Sinnsyk drøm i natt og, samt kraftige stikk innimellom og dårlig søvn (lutinusen gjør meg trøtt og at jeg sover dårlig, samt ømme pupper)
Halleluja for at det ikke er tester her [emoji23]
 
8 dpo
Testetøsa er glad hun har testene hjemme og ikke i campingvogna [emoji23][emoji23]
Sinnsyk drøm i natt og, samt kraftige stikk innimellom og dårlig søvn (lutinusen gjør meg trøtt og at jeg sover dårlig, samt ømme pupper)
Halleluja for at det ikke er tester her [emoji23]
Jeg er så spent nå[emoji173] [emoji7] [emoji7] Liker symptomene dine, og krysser alt for pos test snart[emoji8]
 
Back
Topp