Symptomer

I natt har jeg våknet med veldig vondt i lysken, som stråler nedover i låret på den ene siden. Kjenner jeg blir urolig, for det er såpass vondt og kan minne litt om menssmerter. Reddiker skal begynne å blø. Håper det bare er voksesmerter, men blir en slitsom dag kjenner jeg[emoji19]Noen som har opplevd?

Har opplevd masse av dette. Forrige svangerskap var det og at magen vokste de eneste plagene jeg hadde 1 og 2 trimester. :angelic: Var de strålingene i lårene og lysken jeg merket det først med nå også. Tenkte at jeg var gravid med en gang. xsmile8
 
Helt sinnsykt trøtt!! Mye mer trøtt nå enn jeg var sist svangerskap! Kvalme som kommer kastende over meg helt plutselig opptil flere ganger om dagen og pupper som er tunge og ømme. 7+3 idag!
 
Føler meg jo nesten litt teit for å ønske meg symptomer ;) være kvalm og i dårlig form :p
Eg forstår deg så godt! Men for min del var det kortvarig glede. Begynte å blø i går, og fant ut på UL at eg hadde mista ein tvilling. Heldigvis ett bankande hjerte igjen inni der :Heartred Men symptoma har gradvis minka denne veka, og no har eg det sånn som du beskriver igjen .. Blæææh, det er ikkje lett å vere gravid, altså! Dagane er uutholdelig lange, syns eg ..
 
Åh Herre.. flere som har så enorme smerter i puppene at dere må holde på de når dere går? De kjennes så sinnsykt tunge og vonde!
 
Hatt vonde pupper helt fra starten og vært skikkelig ettermiddagskvalm de siste to ukene...Med første hadde jeg ingen symptomer eller plager i det hele tatt...Liker å vite at det er noe på gang men kan gjerne få slippe denne kvalmen før jeg er tilbake på jobb igjen...
 
Jeg sover så utrolig lite. Nå i ferien hadde jeg normalt sovet 9-10 timer, men i natt ble det 4 timer. Fikk spist og etterhvert sovet en time til. Jeg håper dette blir bedre snart. Flere som sover dårlig og lite?
 
Er så utrolig trøtt! Hele tiden. Er ellers litt småkvalm, men særlig utover dagen og kvelden.
 
Er mye trøtt og blir fort sliten, uvanlig for meg som ellers er rastløs og energisk. Også strekker det til i mage/lys-området når jeg reiser meg for brått. Ble redd første gang, men så leste jeg det var normalt :joyful: Og humørsvingninger!!
 
Er det vanlig å bli raskere svimmel når man reiser seg raskt? Pleier ikke å bli det til vanlig, men nå har det skjedd flere ganger...
 
Er det vanlig å bli raskere svimmel når man reiser seg raskt? Pleier ikke å bli det til vanlig, men nå har det skjedd flere ganger...

Jeg fant dette tidligere i dag. Er også skikkelig svimmel. Og jeg tar jo blodfortynnende og progesteronstøtte i tillegg, så kanskje ikke så rart at verden snurrer litt.
 
Ømme pupper var ikke nok, der kom kvalmen snikende! Heldigvis like mildt som sist (enn så lenge). Lagde pizza i går og lagde såpass at det skulle holde til i dag også! Jeg fikk i meg et par stykker på tvang. Angra så innmari etterpå da jeg ble sykt kvalm! Nå vil jeg helst ikke hverken se, lukte eller så mye som tenke på pizza på en stund!
 
Back
Topp