Symptomer

Jeg er 6+5 idag og har i hele dag hatt en del murringer.. har ikke hatt murringer på over en uke. Er det normalt å ha i uke 6? Trudde bare man hadde det dagene etter ikm..
 
Det første eg kjente var at eg ble fort uggen, og følte at brystene ble varm og tung (det samme som de tre gangene eg har mistet).

NÅ derimot, Off! Kvalme hele dagen og oppkast de siste to dagene. Eg er trøtt, oppblåst, slapp og svimmel! Eg tisser ofte, kjenner ting jobber mye inni magen, gått opp nesten 2 bh str, veldig følsom. Sover dårlig og har helt syke drømmer! Ja sikkert mer og :whacky011
 
Kvalm.. Sentimental... Sliten....
 
Kvalme, oppkast, trøtt, sykt ømme pupper, varm, tett i nesen, strekninger i livmoren, følsom, kjennes ut som jeg har tendenser til kynnere også.
Ganske mye her gitt :(
 
Småkvalm, murring og stikninger i livmora, ømme og større pupper, svimmel, glemsk, dårlig matlyst, trøtt [emoji18]
 
Har vært småkvalm tidligere.. men igår kom den store kvalmen o slog meg rett ner.. fy søren. Har gått å holdt meg for å ikke kaste opp.. hjelper hvis jeg ligger ned men med en gang jeg reiser meg opp begynner det igjen.. kun klart å spist et par brødskiver idag..
 
Ingen symptomer nå på 4-5 dager.. absolutt ingen!
Åh, hvorfor klarer jeg ikke å slappe av og bare nyte at alt kjennes bra ut?
 
Tisser, tisser, tisser, menssmerter men ingen tegn til den mensen som har vært så punktlig, dønn kvalm, rare drømmer... Ikke mye rom for tvil egentlig. I tilleg griner jeg for ALT allerede, så dette blir morro!
 
Så kvalm, hele dagen. Får i meg veldig lite. Synes så synd på mannen som lager middag jeg vanligvis liker, og så greier jeg så vidt lukten av maten, og får i meg noen små tygger.
 
Hyppigere do- besøk, halsbrann, litt ømme bryster, men verst av alt: forferdelig kvalm!! Var bortimot symptomfri de to første månedene forrige graviditet, så kom trettheten. Men denne gang har jeg vært kvalm omtrent fra starten. Sliiitsomt!! :hungover:
 
Hatt veldig mye stikninger de siste dagene, et godt tegn på at livmoren vokser :)
 
Jeg har plutselig begynt å produsere sykt mye spytt.. Går og spytter i vasken konstant.. Noen andre som kjenner til det? Eventuelt som har noen tips? Det er skikkelig ubehagelig!
 
Jeg har plutselig begynt å produsere sykt mye spytt.. Går og spytter i vasken konstant.. Noen andre som kjenner til det? Eventuelt som har noen tips? Det er skikkelig ubehagelig!

Jeg kaster opp hver morgen, og da kommer det stort sett bare spytt og slim, men i forholdsvis store mengder vil jeg si. Merkelige greier! Henger kanskje sammen med at slimhinnene i hele kroppen endrer seg?
 
Fortsatt helt sinnsyk luktesans og veldig hovne pupper. Håper dette kommer til å roe seg litt! Noen med erfaringer?
Med poden så hadde jeg kun bekkenløsning..
 
6+5 nå. Denne uka meldte kvalmen seg for første gang. Ikke ille, men klarer plutselig ikke spise havregrøt til frokost, har nå gått over til yoghurt. Hold-in strømpebukser gjør det verre. Kan ikke se at jeg har blitt noe større, men..
Er det for tidlig å kjøpe gravidstrømpebukser? Eller bør jeg bare finne noen med litt mindre press på magen?

Ellers mer trøtt (hjelper kanskje ikke at jeg har begynt i ny jobb).
 
Fremdeles helt sjukt ømme pupper[emoji849] litt oppblåst på kvelden. Kan være kvalm om det går lenge mellom måltidene. Ellers tipp topp!
 
6+5 nå. Denne uka meldte kvalmen seg for første gang. Ikke ille, men klarer plutselig ikke spise havregrøt til frokost, har nå gått over til yoghurt. Hold-in strømpebukser gjør det verre. Kan ikke se at jeg har blitt noe større, men..
Er det for tidlig å kjøpe gravidstrømpebukser? Eller bør jeg bare finne noen med litt mindre press på magen?

Ellers mer trøtt (hjelper kanskje ikke at jeg har begynt i ny jobb).
Hvorfor ikke bare kjøpe? Jeg kjøpte gravid tights tidlig sist. Går heller kledd behagelig enn vondt [emoji4]
 
Back
Topp