Symptomer

Har begynt å få litt kvalme som kommer og går. Den kommer mest når jeg har spist, trodde den skulle komme når man trengte å spise litt?!

Sånn er jeg litt også, men for det meste hele dagen noen ganger. veldig irriterende :(
Det er spesielt irriterende når man ikke vet 100% hva det er (ennå) :rolleyes:
 
Så sliten som jeg er i kroppen nå har jeg ikke kjent før. Føles som om jeg ikke en gang har nok energi til å holde kroppen oppreist, og at jeg kommer til å sige sammen på gulvet når som helst.. Jeg er sulten hele (!) tiden, men får ikke i meg så mye mat pga kvalmen. Det hjelper ikke akkurat på energinivået.[emoji19]
 
Så sliten som jeg er i kroppen nå har jeg ikke kjent før. Føles som om jeg ikke en gang har nok energi til å holde kroppen oppreist, og at jeg kommer til å sige sammen på gulvet når som helst.. Jeg er sulten hele (!) tiden, men får ikke i meg så mye mat pga kvalmen. Det hjelper ikke akkurat på energinivået.[emoji19]

Signerer denne! [emoji29]
 
Føler det gjør vondt her og der :( Føler også at det er noe hele tiden med kvalmen, vondt i magen, stikkinger og ja :oops:
 
Kan se ut som jeg kjenner bekkenløsning? Også allerede? Hadde ikke det med førstemann. Så vet ikke om det bare er stikninger i lysken og strålinger i beinet i tillegg til vond korsrygg og hofte fra trening uten at jeg har fått tøyd ut. Eller om det faktisk er bekkenløsning..håper ikke det! Noen som kan forklare hvordan det kjennes ut med bekkenløsning?
 
5+6, fortsatt ingen plager..
Konstant stive brystvorter, men that's it..
Blir jo bekymra når jeg ser hvor mye dere plages..:sorry:
 
5+6, fortsatt ingen plager..
Konstant stive brystvorter, men that's it..
Blir jo bekymra når jeg ser hvor mye dere plages..:sorry:
Mine plager begynte på dagen 6+0. Eg var litt lei meg for å ha så lite symptom (forutenom såre brystvorter), syns det er tryggare å kjenne at det er noko på gang inni der, liksom .. Men då kom kvalmen snikande, og har eskalert kvar dag. I tillegg til den ekstreme trøttheten, og den ustabile psyken ;-) Er 7+0 idag <3
 
Mine plager begynte på dagen 6+0. Eg var litt lei meg for å ha så lite symptom (forutenom såre brystvorter), syns det er tryggare å kjenne at det er noko på gang inni der, liksom .. Men då kom kvalmen snikande, og har eskalert kvar dag. I tillegg til den ekstreme trøttheten, og den ustabile psyken ;-) Er 7+0 idag <3
Føler meg jo nesten litt teit for å ønske meg symptomer ;) være kvalm og i dårlig form :p
 
Føler meg jo nesten litt teit for å ønske meg symptomer ;) være kvalm og i dårlig form :p

Du er ikke alene! Vi blir jo super glad når vi kjenner symptomer og når de har vært en god stund kommer klagingen [emoji23] Har to graviditeter bak meg så kjenner meg igjen [emoji23]
 
Dagens sypmtom; blodtrykksfall og nær besvimelse. Lite god opplevelse :(
 
Idag er jeg helt sykt kvalm, har følelsen av at jeg må kaste opp når som helst... og vi skal ha bursdagsselskap om 30 min :yuck:
 
Uggenhet/kvalme og stygg smak i munnen. Cravings på kjøtt og avsmak på min kjære pepsi max. [emoji22]
 
Synes jeg har kjent et par kynnere jeg.. Måtte Google, og er visst ikke helt utenkelig selv om det er veldig tidlig for det! Akkurat som om det plutselig er en hard ball der nede, før den blir borte/myk igjen..
 
Her er det fortsatt tidlig, så ingen symptomer utover ømme brystvorter og større pupper - men det har jeg hatt en stund, pga crinone.
 
Synes jeg har kjent et par kynnere jeg.. Måtte Google, og er visst ikke helt utenkelig selv om det er veldig tidlig for det! Akkurat som om det plutselig er en hard ball der nede, før den blir borte/myk igjen..
Jeg føler også det, og har tenkt at det er alt for tidlig! Kommer på kvelden hvis jeg har vært veldig aktiv på dagen. Jeg sleit med veldig mye kynnere fra ca uke 24 sist.
 
I går var jeg kjempe kvalm. Nesten så jeg kastet opp flere ganger, men i dag har jeg nesten ikke kjent noe[emoji53] er det normalt at det går opp og ned? Blir jo bekymret. 7+2
 
Back
Topp