Symptomer

Jeg føler også det, og har tenkt at det er alt for tidlig! Kommer på kvelden hvis jeg har vært veldig aktiv på dagen. Jeg sleit med veldig mye kynnere fra ca uke 24 sist.

Jeg prøvde lese litt om det, og skjønte det slik at det begynner tidlig, men de færreste kjenner det før senere.. Husker ikke når det begynte sist, men var mye senere. Rar følelse, men kjenner det veldig igjen, selv om det nå bare er som en liten ball nede i symfysen, og ikke hele magen som strammer seg.
 
Jeg prøvde lese litt om det, og skjønte det slik at det begynner tidlig, men de færreste kjenner det før senere.. Husker ikke når det begynte sist, men var mye senere. Rar følelse, men kjenner det veldig igjen, selv om det nå bare er som en liten ball nede i symfysen, og ikke hele magen som strammer seg.
Tror kanskje jeg begynte så smått uke 18 sist, men at det kom skikkelig i uke 24. Da var det såpass at jeg fikk komme inn på kontroll på føden, men det viste seg heldigvis bare å være kynnere da!
 
Jeg har vært mye kvalm de siste ukene og har plutselig begynt å hoste til jeg brekker meg, uten å kaste opp.. Skikkelig ubehagelig og er jo skikkelig redd for å kaste opp i tide og utide. Klarte meg hele forrige svangerskap uten å spy og *bank i bordet* håper jeg klarer det denne gangen også!
 
Er det noen som har opplevd at puppene har blitt større? Husker ikke når det skjedde i de tre forrige svangerskapene mine, men når jeg opplevde MA, så skjedde i alle fall ingenting med puppene, og det synes jeg var så rart...
 
Er det noen som har opplevd at puppene har blitt større? Husker ikke når det skjedde i de tre forrige svangerskapene mine, men når jeg opplevde MA, så skjedde i alle fall ingenting med puppene, og det synes jeg var så rart...
Sist jeg var gravid skjedde det ikke noe merkbart med puppene før etter at babyen ble født. Fikk kanskje litt tydeligere blodårer rundt brystvortene, men ellers ingen ting...
 
Er det noen som har opplevd at puppene har blitt større? Husker ikke når det skjedde i de tre forrige svangerskapene mine, men når jeg opplevde MA, så skjedde i alle fall ingenting med puppene, og det synes jeg var så rart...


Mine er enorme:hilarious::hilarious: De har blitt mye større, tunge og vonde..
 
Har vært kvalm i heeeele dag, og det eneste som funker litt for å døyve er å spise litt mat. Hvis dette fortsetter blir jeg diiiiiger [emoji85][emoji85][emoji85]
 
Gråter og ler sammtidig, uten å vite hvorfor jeg er så trist at jeg gråter...sett dokumentar om mammalivet.
 
Fikk veldig ømme og mørke brystvorter rett rundt når jeg tenker at egget kanskje festet seg. (Dette varte bare 1 dag) Veldig øm i magen , tisser oftere , endret smakssans og veldig trøtt...
 
Er det noen som har opplevd at puppene har blitt større? Husker ikke når det skjedde i de tre forrige svangerskapene mine, men når jeg opplevde MA, så skjedde i alle fall ingenting med puppene, og det synes jeg var så rart...

Jeg føler mine er blitt tyngre, om ikke annet. Litt mer fyldige kanskje. Jeg fortalte en venninne om graviditeten, og da sa hun at hun hadde tenkt over det på stranden dagen før[emoji38]
 
Jeg tåler ikke å ligge/sitte ute i sola. Etter bare et kvarters tid er jeg så svimmel at jeg blir kvalm. Litt kjedelig når det ikke har regnet omtrent siden mai. Jeg omfavner hvert eneste symptom, men håper formen blir bedre om noen uker.
 
Ømme pupper! Hovne og vonde. Tror de har vokst, det føles i allefall sånn. Veldig synlige blodårer, la merke til det noen dager før ikm. Det var da jeg begynte å lure på om det kunne være noe inni der...!
Litt småkvalm på kveldene.
Første svangerskap (endte i u 9) veldig mye symptomer, visste at jeg var gravid før test. Andre svangerskap ingen symptomer bortsett fra uteblitt mens..
 
Nå har jeg også symptomer. Begynte i går (4+1) med litt strekkesmerter.

Puppene er fortsatt større og ømme, bruker fortsatt Crinone, men tror ikke den er eneste årsak lenger. Brukte to om dagen frem til 4+0, nå bruker jeg én til pakka er brukt opp. Har gått på én om dagen før, og kan ikke huske store pupper..
 
Jeg prøvde lese litt om det, og skjønte det slik at det begynner tidlig, men de færreste kjenner det før senere.. Husker ikke når det begynte sist, men var mye senere. Rar følelse, men kjenner det veldig igjen, selv om det nå bare er som en liten ball nede i symfysen, og ikke hele magen som strammer seg.

Jeg fikk kynnere i uke 10 sist! Legen sa det var veldig uvanlig, men jeg ble ekstremt plaget med kynnere og premature rier.
Du så den lille kulen godt når jeg hadde kynnere, allerede da.
 
Det svinger så enormt med de symptomene!
I dag har jeg kjempeømme pupper og er så sinnsykt trøtt!
 
Back
Topp