Symptomer

5+5 og følgende symptomer: Er ofte på toalettet og ømme/vonde bryst. Venter på kvalmen som har meldt sin ankomst uke 5-6 i de andre graviditetene mine. Bank i bordet, men jeg håper nesten den kommer snart da jeg har hørt at det er et godt tegn.
 
Ærs kvalmen er et herk. Er egentlig skikkelig matglad, men nå pirker jeg i maten:/ Er på ferie i Kroatia og har heldigvis en veldig snill kjæreste, men det er ikke noe gøy å være kvalm!
 
Jeg ammer også fortsatt mini på 17 mnd - går bra, men har begynt å tenke avvenning.... Lurer på om vi var i samme forum sist gang? Februar 17? [emoji4]
Her ammes det oxo fortsatt :happy: Håper ho blir avvent når jeg skal på jobbkurs i 5 dager i høst :pJeg var i januar 2017-forumet :) Koselig at flere som nylig har vært her inne, er her igjen! :Heartred
 
Her er symptomene:
- Stup trøtt
- kvalm sånn rundt kl.12-13
- blir fort sliten i korsryggen
- blir uvel av å ligge på magen (og jeg som elsker å sove på magen :hungover:)
- ofte sulten
 
Kvalmen kom for alvor for en uke siden, men de to siste dagene har det vært litt mindre. Er stuptrøtt og kunne gjerne sovet 16 timer om dagen [emoji1]
Veldig ømme bryster.
Er 5+5 i dag
 
Kvalmen ar avtatt nesten helt. Og brystene som har vært ømme siden dag 1 er borte. Deilig men skummelt.. 6+1 i dag
 
Jeg ammer også fortsatt mini på 17 mnd - går bra, men har begynt å tenke avvenning.... Lurer på om vi var i samme forum sist gang? Februar 17? [emoji4]
Februar 17 ja. Har ikke vært så aktiv i feb 17-gruppa på BV i det siste, for det ble opprettet en ny gruppe på en annen plattform som jeg bruker mer daglig.
 
Februar 17 ja. Har ikke vært så aktiv i feb 17-gruppa på BV i det siste, for det ble opprettet en ny gruppe på en annen plattform som jeg bruker mer daglig.

Ikke jeg heller må jeg vell være ærlig og si [emoji12]Ikke tid og ble mindre aktuelt etterhvert med mini å være i forum. Ser vell mer «nytten» under graviditet [emoji4]
 
Her ammes det oxo fortsatt :happy: Håper ho blir avvent når jeg skal på jobbkurs i 5 dager i høst :pJeg var i januar 2017-forumet :) Koselig at flere som nylig har vært her inne, er her igjen! :Heartred

Hehe, har en liten plan om at det nok må trappes ned en del [emoji12] Jeg var med i jan17 forumet også - hadde termin 30.jan sist - men han venta til 9. Februar [emoji12] Veldig arti at flere går for «to tette» [emoji4]
 
5+5 og følgende symptomer: Er ofte på toalettet og ømme/vonde bryst. Venter på kvalmen som har meldt sin ankomst uke 5-6 i de andre graviditetene mine. Bank i bordet, men jeg håper nesten den kommer snart da jeg har hørt at det er et godt tegn.

.. og ekstremt god luktesans. :)
 
Jeg har vært mye kvalm de siste dagene og blir stappmett av ingenting.. Typ en halv brødskive, så sier det stopp..

Håper på et vis det går over snart, men samtidig føler jeg det er et sikkert tegn på at alt er bra der inne..
 
Åå der kom den stygge smaken i munnen. Hadde samme med første..
 
Jeg har ikke noe ømme pupper, og det plager meg. Hadde det fra tidlig forrige svangerskap. Det plager meg [emoji36]
 
5+1 idag og puppa er til å dø av.. Verste stundene er når jeg står opp på morran o puppene føles ut som om dem blir dratt av, og på kvelden når bhn åker av.. fy f... har litt murringer igjen også, men det er ikke mye og så kvalme som kommer og går..
 
Har begynt å få litt kvalme som kommer og går. Den kommer mest når jeg har spist, trodde den skulle komme når man trengte å spise litt?!
 
Back
Topp