Symptomer

Trøtt, rygg-, nakke- og bekkensmerter, ømme bryster, murringer og økt vannlating [emoji7]
 
Null, niks og nada. Hadde det ikke vært for positiv test hadde jeg ikke gjettet på gravid. Men fortsatt tidlig så ting kan endre seg. Men håper egentlig det blir symotomfritt, med tanke på sommerferien.
 
Stiv nakke og hodepine (akkurat som forrige gang), samt økt vannlating! [emoji33] [emoji28] hadde ingen anelse om at det inntreffer så kjapt..
 
Trøtt og litt svimmel, ellers ingenting spesielt. Kanskje litt flere do-besøk :wacky:
 
Helt frem til i dag har jeg vært øm i hovedsaklig venstre bryst, sliten og ganske kvalm + en del murringer.. I dag ble brått ømheten i brystet borte, og da blir jeg så stressa for lille i magen og at det ikke skal gå bra. Kan virkelig ikke huske at jeg var så stressa de første ukene sist gang..
 
Helt frem til i dag har jeg vært øm i hovedsaklig venstre bryst, sliten og ganske kvalm + en del murringer.. I dag ble brått ømheten i brystet borte, og da blir jeg så stressa for lille i magen og at det ikke skal gå bra. Kan virkelig ikke huske at jeg var så stressa de første ukene sist gang..

Åå, kjenner til følelsen! Men tror det er viktig å tenke at så lenge man ikke blør eller har vondt der nede så er alt bra.. [emoji173]️ Jeg er livredd for å oppdage blod ved hvert dobesøk [emoji27] Skal det være like ille helt til uke 12 blir det ille å gå på do[emoji85]
 
Jeg har vært sykt trøtt siste uka, helt uten grunn, så var sikker på jeg var gravid, for jeg har ikke vært så trøtt siden sist. Tok to positive tester i dag
 
Åh, i dag ble jeg redd.. sto på jobb og kjente bekkensmerte-lignende smerter. Under forrige svangerskap hadde jeg en jobb der jeg satt 8 timer hver dag, nå har jeg en jobb der jeg står 8 timer hver dag! [emoji28]
Men janei.. smertene kom og gikk litt.. er vel uansett rimelig merkelig å begynne å få bekkenløsning nå..

Ellers kun hodepine! [emoji16]
 
Livredd nå, lyyyyyserosa utflod på papiret [emoji24]

Håper det kun er egget som fester seg!
 
Åå, kjenner til følelsen! Men tror det er viktig å tenke at så lenge man ikke blør eller har vondt der nede så er alt bra.. [emoji173]️ Jeg er livredd for å oppdage blod ved hvert dobesøk [emoji27] Skal det være like ille helt til uke 12 blir det ille å gå på do[emoji85]
Ja, jeg må bare tenke på det. Jeg er mest redd for MA, må bare være det jævligste at man tror at man er gravid over lenger tid uten at det er liv i magen lenger.. [emoji174]

Kjennes innimellom litt ut som jeg har eller skal få mensen, men det er ikke mer enn minutter om gangen så jeg regner med at det er godt innenfor [emoji4]
 
Åh, i dag ble jeg redd.. sto på jobb og kjente bekkensmerte-lignende smerter. Under forrige svangerskap hadde jeg en jobb der jeg satt 8 timer hver dag, nå har jeg en jobb der jeg står 8 timer hver dag! [emoji28]
Men janei.. smertene kom og gikk litt.. er vel uansett rimelig merkelig å begynne å få bekkenløsning nå..

Ellers kun hodepine! [emoji16]
Jeg sleit mye med bekkenet sist, kjenner det så vidt innimellom nå allerede før uke 5.. Det er ikke store greiene enda, men jeg kjenner igjen smerten fra sist.
 
Første jeg kjente på var antall do-turer, sånn var det med førstemann også! Jeg slet mye med bekkenet forrige graviditet, så det kjente jeg godt på allerede før positiv test - men mye bedre igjen nå!! Så trur det bare fikk sjokk idet hormonene hoppet litt i starten :happy:
Så jeg er innstilt på et sprekt svangerskap :D
Ellers er det litt tidvis lett kvalme på ettermiddagene, men langt fra ille :)
Er 4+3 idag :happy:
 
Er 4+5 i dag og har kjent verk en stund i puppene, men nå er det helt ekstremt !! Er skikkelig vondt .. sånn var det ikke med førstemann. Også er jeg en del kvalm på kvelden. Er på en måte litt fint å kjenne at det er noe inni der og :)
 
Er 4+5 i dag og har kjent verk en stund i puppene, men nå er det helt ekstremt !! Er skikkelig vondt .. sånn var det ikke med førstemann. Også er jeg en del kvalm på kvelden. Er på en måte litt fint å kjenne at det er noe inni der og :)
 
Vet ikke hva som skjedde nå, og vet ikke hvordan jeg sletter innlegget ! Beklager
 
Back
Topp