Strikkeklubben

Er det noen som har strikket Kjappstrikka drakt fra Paelas?
Jeg står litt fast nemlig!
 
D79A49BE-D208-42D8-9E56-E9A2783A15EA.jpeg

Jeg får ikke til å strikke perlestrikk videre på bakstykket, alt blir liksom på retten uansett? Jeg har rekket opp til der jeg er nå flere ganger, for det blir feil uansett hvordan jeg snur!
 
Vis vedlegget 243923

Jeg får ikke til å strikke perlestrikk videre på bakstykket, alt blir liksom på retten uansett? Jeg har rekket opp til der jeg er nå flere ganger, for det blir feil uansett hvordan jeg snur!
Bare glem det, nå fikk jeg det til. Kan jeg skylde på at jeg er blond?:joyful:
 
Strikker litt, går litt tregt og er litt skjønnhetsfeil her og der, men så koselig å ha noe å pusle med.. [emoji28][emoji106]Holder på med Gromgutten bukse fra Klompelompe til gutten min på 16mnd..[emoji170] Gleder meg til å begynne på babytøy.. har lyst å strikke både teppe og hentesett.. [emoji7]
 
Pdd har jeg Klompelompe sin Minsten-bukse på pinnene og i helgen var jeg å handlet inn garn til Granteppe fra KPP <3
Har masse masse prosjekter i hodet, så håper jeg rekker å sette flest mulig til livs ila svangerskapet. Hehhe.
Sist svangerskap fikk jeg problemer med så mye vann i kroppen og prikking/numne fingre, så da gikk mye i vasken gitt. Sukk!!
Håper jeg slipper unna det denne gangen:)
 
Jeg strikker masse, og har mange prosjekter liggende. Problemet er at ingen av dem er til baby/barn[emoji23]
Jeg har hatt så store planer om å strikke masse babytøy til jeg ble gravid, men så var jeg plutselig gravid og det har blitt minimalt med babystrikk[emoji28] Nå håper jeg bare at jeg klarer å strikke gjennom graviditeten!!
 
Strikker litt, men går mest i ullsokker. Det mest avanserte jeg har strikket er en shorts[emoji23]
Klarer ikke lære meg ordentlig å lese oppskrifter så da er det begrenset hva jeg kan strikke.
 
Satt og så i klompelompe boken min igår kveld, å ble fristet til å strikke alt!.... til baby i magen [emoji28] skal bare bli kvitt kvalmen først så gidder jeg kanskje begynne strikke litt igjen [emoji13]
 
Noen som har tips til fine luer som passer begge kjønn?
 
Noen som har tips til fine luer som passer begge kjønn?

Dem har ett par i den første klompelompe boken som jeg syns passer fint til både jente og gutt [emoji4]

Image1518769885.777000.jpg

Image1518769973.403705.jpg

Image1518769991.361484.jpg

Image1518770038.870100.jpg

Den siste er det jo bare å sløyfe blomsten på så blir den litt mer guttete [emoji4]
 
Se hva jeg har klart!!!
Hadde planer om noen andre knapper, men det var disse jeg hadde og hadde ikke tålmodighet til å bestille nye :joyful:
E3D2D32D-7400-4DDB-B426-2183236B00BF.jpeg
 
Back
Topp