Strikkeklubben

Holder på med mor Signe-teppe fra nøstebarn i yak/merinoull, helt fantastisk mykt og varmt :)
Så vurderer jeg willums selebukser fra petiteknit etterpå. Lista er uendelig lang virker det som, så får se hva det neste blir :)

Hehe, alltid gøy med en liste med prosjekter [emoji7][emoji28]
 
Jeg strikker også! Holder på med en genser til storesøster, men gleder meg til den er ferdig for DA skal jeg strikke babytøy! Har veldig lyst på Hjem-settet fra Kjærlighet på pinner som hentesett, så tenkte å begynne på bukse og lue i kitt, og så vente med jakke til vi vet kjønn.
 
Jeg strikker også! Holder på med en genser til storesøster, men gleder meg til den er ferdig for DA skal jeg strikke babytøy! Har veldig lyst på Hjem-settet fra Kjærlighet på pinner som hentesett, så tenkte å begynne på bukse og lue i kitt, og så vente med jakke til vi vet kjønn.

Det hentesettet er bare helt nydelig[emoji7] Jeg har garn liggende i både lilla og blått så tenker jeg får vente til kjønnet er avdekket [emoji16]
 
jeg er også en ivrig strikker, strikker mest til andre med små i gaver og sånn. Akkurat ferdig med ei Barnejakke fra Runde (sauer i mønster)
 
i Den store guttestrikkeboken er det flere stilige oppskrifter på shorts. Er så søtt med shorts/knebukse med strømpebukser under;)
 
Jeg er også veldig glad i å strikke. Jeg er ikke så veldig flink, men har strikket flere babytepper fra klompelompe. Strikket hver kveld tidligere.
Men etter at jeg ble gravid har jeg ikke rørt strikkingen min!! I stedet for å strikke på kvelden, sovner jeg på sofaen. Håper dette forandrer seg snart.
 
Elsker å strikke, derav forumnavnet mitt [emoji23]. Akkurat nå holder jeg på med votter til eldste :) Blir mye babystrikk etterhvert!
 
Så flik du er, skulle ønske jeg kunne strikke selv.. vil virkelig lære meg det. Men har en krevende sønn...
Takk, er ikke så vanskelig når en først setter seg inn idet [emoji5]️ jeg har en liten turbokanin, så jeg strikker kun på kvelden når han er i seng [emoji4]
 
Åååh, har så lyst til å strikke et av disse settene :love7

B6AAE50E-9A3C-4B2B-9276-4E86AA1EE7FA.jpeg
ABF95520-DB3C-431F-9EBA-0C524F78C3E7.jpeg
 
Har dere noen tips til gratis oppskrifter på baby-teppe? Har lyst til å prøve meg på det :) (helst litt enkelt, er ikke sååå dreven :p)
 
Har dere noen tips til gratis oppskrifter på baby-teppe? Har lyst til å prøve meg på det :) (helst litt enkelt, er ikke sååå dreven :p)

Sjekk ut petite Prince fra garnstudio.no :) Jeg strikker det i gave nå, men gjentar kun den første mønsterrapporten om og om igjen[emoji1] Er kun rette og vrange masker ;)
 
Jeg har falt helt for det nederste der[emoji177] Men det er kanskje litt jentete..? Er det sandnesgarn som har oppskriften, eller husker jeg helt feil kanskje? [emoji85]
Ikke hvis man bytter farge? :) Mener det er Klompelompe. Søkte bare på hentesett på Google.
 
Jeg har falt helt for det nederste der[emoji177] Men det er kanskje litt jentete..? Er det sandnesgarn som har oppskriften, eller husker jeg helt feil kanskje? [emoji85]
Strikk jakken med knapper helt ned, og eventuelt bytt ut bånd med strikket snor, så blir det mindre jentete med en gang [emoji6]
 
Back
Topp