Strikkeklubben

Det er sant det! Årrrh det er så mye fint å strikke[emoji7][emoji7]
Veldig mye fint ja! :woot: Gleder meg til å komme igang med strikkingen igjen - og denne gangen til min egne lille :Heartred:Heartred
 
Jeg strikker også kun når småen er i seng [emoji2][emoji4]
For tiden holder jeg på med genser til meg selv, men jeg er så innmari trøtt på kvelden at jeg strikker feil på feil på feil [emoji23] Så har lagt det fra meg i noen dager.. gleder meg til den blir ferdig [emoji7] IMG_1353.JPG
 
Jeg strikker også kun når småen er i seng [emoji2][emoji4]
For tiden holder jeg på med genser til meg selv, men jeg er så innmari trøtt på kvelden at jeg strikker feil på feil på feil [emoji23] Så har lagt det fra meg i noen dager.. gleder meg til den blir ferdig [emoji7] Vis vedlegget 243100
Elsker fargen [emoji7] er ikke så lett å få tid ellers nei[emoji28]
 
Så flinke! Sist begynte jeg på en bukse til han som lå i magen. En venninne måtte strikke den ferdig etter fødselen, fordi jeg orket ikke/hadde ikke ro nok til å få den ferdig [emoji85]‍♀️♀️
 
Kommer til å vente noen uker før jeg begynner på noe til den lille. Vi mistet i uke 9 oktober i fjord.
 
Nå klør det veldig infomøtene etter å sette igang med babystrikk [emoji7][emoji7]
 
Her og, men må vel nesten vente til jeg vet kjønnet og hvilke farger jeg skal velge [emoji85]
 
Snart ferdig med jakke til yngste. Har noen babyer i familien som skal få litt etter det :)
 
Jeg fikk den nye klompelompeboken i morsdagsgave, så jeg er i gang med hentesett til min søsters skjønning som kommer i juni [emoji7][emoji7]
 
Jeg fikk den nye klompelompeboken i morsdagsgave, så jeg er i gang med hentesett til min søsters skjønning som kommer i juni [emoji7][emoji7]

Så heldig! Tror jeg må ønske meg den til bursdagen min[emoji16]
 
Back
Topp