Strikkeklubben

Jessjess

Elsker forumet
Hei!
Er det noen som strikker her? Hva strikker du på og har dere noen tips til videre prosjekter? Har altfor mye garn og prosjekter, men kan alltid få mer [emoji23]
 
Har akkurat rydda i garnlageret.
3175 g med hele nøster. Restegarnet har jeg ikke veid ennå [emoji85][emoji85]
Holder på med ei jakke til yngste :)
fee41c52a128dda6eb82f192ed5e0f40.jpg
 
Skal strikke masse til lille! Sist jeg fikk barn kunne jeg ikke strikke. Har kjøpt meg alle klompelompe bøkene [emoji4] akkurat nå strikker jeg på en snøløvgenser.
 
Er veldig glad i å strikke, men har ikke gjort det på et halvt års tid nå. Tenker å begynne på et babypledd snart :)
 
Holder på med kofte til megselv og bukse til babyen til ei venninne. Blir nok en stund til jeg strikker til mini...
 
Strikker endel :happy: Nå strikker jeg på en genser til meg selv, men når jeg er ferdig må jeg starte på babyteppe. Har strikket endel til nr 1 :):)
 
Har akkurat rydda i garnlageret.
3175 g med hele nøster. Restegarnet har jeg ikke veid ennå [emoji85][emoji85]
Holder på med ei jakke til yngste :)
fee41c52a128dda6eb82f192ed5e0f40.jpg

Åh! Så magisk! Jeg elsker å ha garn liggende, for plutselig skal man ha noe og gjøre noe eller lage noe [emoji23]
 
Skal strikke masse til lille! Sist jeg fikk barn kunne jeg ikke strikke. Har kjøpt meg alle klompelompe bøkene [emoji4] akkurat nå strikker jeg på en snøløvgenser.

Jeg elsker klompelompe.. har du fått den nyeste boken? Fornøyd? Jeg vurderer å kjøpe meg den også [emoji2]
 
Er veldig glad i å strikke, men har ikke gjort det på et halvt års tid nå. Tenker å begynne på et babypledd snart :)

Da er det en fin tid å starte opp igjen [emoji2] og plaggene blir gjerne så små, at det går fort å strikke [emoji23]
 
Holder på med kofte til megselv og bukse til babyen til ei venninne. Blir nok en stund til jeg strikker til mini...

Ja, det tenker jeg også, vente til det er mer sikkert at dette går veien[emoji2] småen på 4 har nettopp fått snøløv-settet, og jeg holder på med genser til meg selv, så har vel kanskje nok enn så lenge [emoji23] kanskje. Muligens.. [emoji23]
 
Da er det en fin tid å starte opp igjen [emoji2] og plaggene blir gjerne så små, at det går fort å strikke [emoji23]
Det er sant :D Strikket et sett med jakke og bukse + to pledd til ei venninne i babyshower for en stund siden, det er jo så koselig å strikke de små plaggene!
 
Strikker endel :happy: Nå strikker jeg på en genser til meg selv, men når jeg er ferdig må jeg starte på babyteppe. Har strikket endel til nr 1 :):)

Hvilken genser strikker du til deg selv? [emoji2] Jeg fant en strikkepakke på garnius som jeg falt pladask for, så her er det siste innspurt på den [emoji4]
 
Det er sant :D Strikket et sett med jakke og bukse + to pledd til ei venninne i babyshower for en stund siden, det er jo så koselig å strikke de små plaggene!

Ja, det er det[emoji7] Tenkte å strikke noe til min søster sin lille som kommer i mai/juni, men vet ikke hva jeg skal strikke.. har du noen tips? [emoji1]
 
Ja, det er det[emoji7] Tenkte å strikke noe til min søster sin lille som kommer i mai/juni, men vet ikke hva jeg skal strikke.. har du noen tips? [emoji1]
Synes havskumteppet er veldig fint. Tenker å prøve meg på det selv :)
 
Jeg elsker å strikke, og strikker nok litt for mye i følge mannen[emoji23] Holder på med lillebrors romper nå (barselgave), et ullteppe og har akkurat strikket en kalinkaromper [emoji1] Har drøyt mange venner med termin fra februar-juli i år[emoji33]
 
Back
Topp