Sommertreff - i Oslo?

Da spør jeg - Er det noen andre enn meg som planlegger å ta turen inn til Oslo i morgen?
 
Hei, hvis vi er hjemme hadde det vært gøy å bli med (fra ei som ikke har vært her inne på leeeeenge) :D
Hei og hopp - koselig å se at du titter innom :) må gjerne være med i morgen hvis du kan ^^
 
Jeg kommer dessverre ikke, da formen i dag ikke er bra. Vi er uten bil, har vært det hele uka trodde vi skulle få delen på torsdag men noe surr hos leverandør gjør at vi ikke vet når vi får delen. Så jeg og Mary har gått til alt vi skulle denne uka og i dag ble det en ekstra lang gå tur på meg fordi hun sliter med å sove i varmen.
Så nå kl 20 har jeg endelig fått satt meg ned. Mary sover endelig og jeg har tatt endel smertestillende så nå skal jeg kjenne at de virker før jeg går å legger meg. Kjenner at jeg trenger en rolig dag, da kroppen skriker i smerter.

Håper dere som kommer får det hyggelig [emoji4]
 
Jeg kommer dessverre ikke, da formen i dag ikke er bra. Vi er uten bil, har vært det hele uka trodde vi skulle få delen på torsdag men noe surr hos leverandør gjør at vi ikke vet når vi får delen. Så jeg og Mary har gått til alt vi skulle denne uka og i dag ble det en ekstra lang gå tur på meg fordi hun sliter med å sove i varmen.
Så nå kl 20 har jeg endelig fått satt meg ned. Mary sover endelig og jeg har tatt endel smertestillende så nå skal jeg kjenne at de virker før jeg går å legger meg. Kjenner at jeg trenger en rolig dag, da kroppen skriker i smerter.

Håper dere som kommer får det hyggelig [emoji4]
Skjønner den, altså. Ser jo at det er flere som ikke kan - er gjerne sånn i ferietid :/
 
Skjønner den, altså. Ser jo at det er flere som ikke kan - er gjerne sånn i ferietid :/
Ja men er vel i ferien som var den eneste muligheten. Kjenner jeg hater bilen akkurat nå. Var mye jeg tenkte jeg å Mary kunne ha gjort, men vanskelig når man må ta 2-4 forskjellige busser for å komme frem
 
Ja men er vel i ferien som var den eneste muligheten. Kjenner jeg hater bilen akkurat nå. Var mye jeg tenkte jeg å Mary kunne ha gjort, men vanskelig når man må ta 2-4 forskjellige busser for å komme frem
Huff, ser den ja. Får heller prøve å treffes neste gang dere er i byen for kurs eller no ;)
 
Hvor og når?
Opprinnelig var planen å møtes rundt 12 i sentrum - men hørte akkurat fra Synnøve og også hun må nok melde avbud; så da ser det ut til å gå mot utsettelse likevel

Hvordan går det med dere forresten?
 
Opprinnelig var planen å møtes rundt 12 i sentrum - men hørte akkurat fra Synnøve og også hun må nok melde avbud; så da ser det ut til å gå mot utsettelse likevel

Hvordan går det med dere forresten?
ok :)

Her går det bra. Nyter siste måneden hjemme med mini,
før han endelig begynner i bhg i august. Gruer meg litt :)
 
Ble det utsatt?
 
ok :)

Her går det bra. Nyter siste måneden hjemme med mini,
før han endelig begynner i bhg i august. Gruer meg litt :)
Oj, så spennende med barnehagestart da! Men går nok sikkert kjempebra :)

Er det tilbake til jobb da og, eller litt rolig oppstart?
 
Oj, så spennende med barnehagestart da! Men går nok sikkert kjempebra :)

Er det tilbake til jobb da og, eller litt rolig oppstart?
Ja, går nok greit for han i det minste ;) :/
Blir en rolig start. Jeg tenker å ta vikaroppdrag på skoler i nærmiljø. Er lærer.
 
Ja, går nok greit for han i det minste ;) :/
Blir en rolig start. Jeg tenker å ta vikaroppdrag på skoler i nærmiljø. Er lærer.
Ja, husker det fra sist vi møttes :) så greit å kunne ta en rolig oppstart da, tilpasse han lille på den måten :)
 
Ja, husker det fra sist vi møttes :) så greit å kunne ta en rolig oppstart da, tilpasse han lille på den måten :)
God hukommelse du :)
Er fint ja, så får vi se hva lommeboka sier etter hvert :D
 
Ja, husker det fra sist vi møttes :) så greit å kunne ta en rolig oppstart da, tilpasse han lille på den måten :)
Gratulerer forresten med Høsthjerte 2017 :)
 
Back
Topp