Sommertreff - i Oslo?

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Tenkte jeg skulle slenge opp en tråd på åpent, så evt de som ikke fikk meg seg diskusjonen på skjult kan ta stilling til det og ;)

Vi har snakket om det før, men hadde vært utrolig stilig å få til et treff med kidsa i sommer :D

Men så kommer den vanlige greia med å finn dato som passer, evt sted. Foreslår Oslo, men kan sikkert finne på noe annet sted og :)

Og så kan det være greit med ideer om hvor, med backup i tilfelle dårlig vær (er tross alt norsk sommer det er snakk om ;)[emoji38] )
 
Sommertrening haha;)? Vel jeg er på de trakter i uke 28 og 29
 
Ja veldig koselig intinativ[emoji4] vi er rimelig åpne og hjemme i sommer. Så jeg lar andre finne dato. Så ser jeg om der passer eller ei [emoji4]
 
Syn har jo nevnt at hun er her rundt uke 28/29 - med mindre noen har noen innvendinger så kan vi jo ta utgangspunkt i denne perioden?

Tenker at helg er kanskje det enkleste? Er det fint vær kan vi jo ha en picnic -Frognerparken feks?
 
Syn har jo nevnt at hun er her rundt uke 28/29 - med mindre noen har noen innvendinger så kan vi jo ta utgangspunkt i denne perioden?

Tenker at helg er kanskje det enkleste? Er det fint vær kan vi jo ha en picnic -Frognerparken feks?
Frognerparken høres kjekt ut:)
 
Er vi velkommen også? Dere kjenner jo ikke oss så godt som dere kjenner hverandre [emoji14]
 
Vet ikke om jeg får mulighet :) Får se.. mtp sykdom og barnepass.
 
Vet ikke om jeg får mulighet :) Får se.. mtp sykdom og barnepass.
Er såpass frem i tid at man rekker å se om det passer eller ikke :)

Tenkte nå med barna jeg da :) slippe dem løs sammen i parken [emoji14]
 
Er såpass frem i tid at m an rekker å se om det passer eller ikke :)

Tenkte nå med barna jeg da :) slippe dem løs sammen i parken [emoji14]
Jah :) Skal få time på ahus innen 13.6, tenker hvis jeg begynner på noe harde medisiner. Men dere får finne en dato :D Så får vi se. Veslejenta er veldig sosial så hadde sikkert vært gøy :p
 
Dytter denne frem jeg;)

Reiser tilbake fredag i uke 29 sånn til info. :p
 
Ok, så passer best i ukedagene? Eller (morgentrøtt og må ha det inn med teskje)
 
Back
Topp