Sommertreff - i Oslo?

Er ledig hele juli etter 2 juli. Så finn en dag så ser jeg som den er ledig [emoji4][emoji4][emoji4][emoji4]
 
Hadde vært artig :) regner med jeg jobber hele sommeren men vet ikke hvilke vakter så er bare å finne en dag så er det mulig jeg også kommer om det passer :)
 
Hva med Lør 15 juli eller Søn 16juli ?
 
Hadde vært artig :) regner med jeg jobber hele sommeren men vet ikke hvilke vakter så er bare å finne en dag så er det mulig jeg også kommer om det passer :)

Er ledig hele juli etter 2 juli. Så finn en dag så ser jeg som den er ledig [emoji4][emoji4][emoji4][emoji4]


Vet ikke om jeg får mulighet :) Får se.. mtp sykdom og barnepass.

Er vi velkommen også? Dere kjenner jo ikke oss så godt som dere kjenner hverandre [emoji14]
Tagget alle jeg så hadde svart - øvrige også velkommen til å svare ;)

Hva tenker dere om lør/søn 15 eller 16 juli?
 
Tagget alle jeg så hadde svart - øvrige også velkommen til å svare ;)

Hva tenker dere om lør/søn 15 eller 16 juli?
Vi møter opp vi [emoji4] står ingen ting i kalenderen på den helga. Sier i fra til gubben i kveld. Så ta den dagen som passer best for de fleste. Men det kan hende vi tar tog. Så greit om vi kan begynne litt tidelig på dagen. Så vi kommer oss hjem til sovetid. På kvelden[emoji4]
 
Ikke så mye, vet ikke hvordan det blir med ferie og sykdom og sånt enda :) Kan nok ikke si noe sikkert før rett før. Men det er ikke sånn at vi reiser vekk akkurat da (at det er planlagt), men har det åpent
 
Er også for å møtes på formiddagen - kan jo vurdere picnic i Frognerparken? Og heller ha en backup plan hvis det skulle regne?
 
Er også for å møtes på formiddagen - kan jo vurdere picnic i Frognerparken? Og heller ha en backup plan hvis det skulle regne?
Høres kjempe hygglig ut. Noen som da vil forklare for en "bonde i byen" hvordan man kommer seg ditt fra oslo s eller nasjonal teateret[emoji4]
 
Høres kjempe hygglig ut. Noen som da vil forklare for en "bonde i byen" hvordan man kommer seg ditt fra oslo s eller nasjonal teateret[emoji4]

Vi kommer også til å ta tog, så kan i så fall ta følge opp :)
 
Er også for å møtes på formiddagen - kan jo vurdere picnic i Frognerparken? Og heller ha en backup plan hvis det skulle regne?
Høres ut som en god plan det. Dagtid går fint her også. Så sant det ikke er veldig tidlig. Typ 12.00 tenker du?:)
 
Back
Topp