Sommertreff - i Oslo?

Høres kjempe hygglig ut. Noen som da vil forklare for en "bonde i byen" hvordan man kommer seg ditt fra oslo s eller nasjonal teateret[emoji4]

Vi kommer også til å ta tog, så kan i så fall ta følge opp :)
Kommer også inn med tog, så kan lett møtes på nasjonal og ta banen derfra samlet :) funker også sånn med tanke på alternativ plan hvis det er dårlig vær ;)
 
Kommer også inn med tog, så kan lett møtes på nasjonal og ta banen derfra samlet :) funker også sånn med tanke på alternativ plan hvis det er dårlig vær ;)

Hadde vært fint det :) finnes det noe typ museum som er morsomt for så små? Teknisk, kanskje? Og går toget mitt til nasjonal? Det går til Skøyen [emoji85] alltid gått av på Oslo s
 
Høres ut som en god plan det. Dagtid går fint her også. Så sant det ikke er veldig tidlig. Typ 12.00 tenker du?:)

11-12 funker for min del, står vel mest på de andre :)

Er nok mer på 12 enn 11 :p tror ikke det går flust med tog i helgene heller, så må finne ut det nærmere. Har lite lyst til å kjøre inn, egentlig..
 
Hadde vært fint det :) finnes det noe typ museum som er morsomt for så små? Teknisk, kanskje? Og går toget mitt til nasjonal? Det går til Skøyen [emoji85] alltid gått av på Oslo s
Hvis det går til Skøyen, så.stopper det også på national ;)

Teknisk kan funke det
 
Hvis det går til Skøyen, så.stopper det også på national ;)

Teknisk kan funke det

Okej, så bra :)
Ja, er ikke det litt av alt? Er jo ikke alt dissa små skjønner. Men det er jo inne, hvis det er dårlig vær tenkte jeg på :D
 
Kommer også inn med tog, så kan lett møtes på nasjonal og ta banen derfra samlet :) funker også sånn med tanke på alternativ plan hvis det er dårlig vær ;)
Hopper nok av på Oslo s. 12 er midt i soving for Mary. Men da får dere heller bare hilse på henne når hun har våknet. Så jeg kommer inn til Oslo i 11 tiden så vi får spist lunsjen før vi skal sove[emoji4]
11-12 funker for min del, står vel mest på de andre :)

Ja skjønner det. 12 da:)

Er nok mer på 12 enn 11 [emoji14] tror ikke det går flust med tog i helgene heller, så må finne ut det nærmere. Har lite lyst til å kjøre inn, egentlig..
 
Så håper jeg det ikke er når vi skal til Gøteborg . Skal prøve unngå det da:)
 
Bumper denne opp, så det ikke bare blir borte [emoji14]
 
Lørdag[emoji4] tenker jeg. Kan søndag også. Så den dagen flest kan tar vi jo[emoji4]
 
Søndag passer her å, har ikke sjekket tog da.
Men hvis det skulle bli dårlig vær er dere hjertelig velkommen til oss. Vi har ikke så stort og flott hus, men plass til de som vil og det bor barn her og det synes for å si det slik [emoji4][emoji4]
 
Søndag passer her å, har ikke sjekket tog da.
Men hvis det skulle bli dårlig vær er dere hjertelig velkommen til oss. Vi har ikke så stort og flott hus, men plass til de som vil og det bor barn her og det synes for å si det slik [emoji4][emoji4]
Så snill du er som inviterer:) ingen av oss har plettfritt og ryddig hjem tror jeg så det hører med❤️;)men hvor langt er det fra Oslo ?
 
Så snill du er som inviterer:) ingen av oss har plettfritt og ryddig hjem tror jeg så det hører med[emoji173]️;)men hvor langt er det fra Oslo ?
Ca 1,5 timer med bil. Sandefjord er bare å google[emoji4] adressa er Raveien 218 så får du mer nøyaktig tid for hvor langt unna det er. Ca 20/30 gange fra jernbanen. 5 min å gå til nærmeste buss stopp.
 
Back
Topp