Sommertreff - i Oslo?

Jeg er fortsatt med, tror jeg [emoji23]
 
Tenker at hvis det er fint vær, så er det enklest å møte midt på?

(Skulle gjerne invitert til meg, men enn så lenge så bor jeg ikke noe sted, sånn utover kjelleren til foreldrene mine :/ )
 
Tenker at hvis det er fint vær, så er det enklest å møte midt på?

(Skulle gjerne invitert til meg, men enn så lenge så bor jeg ikke noe sted, sånn utover kjelleren til foreldrene mine :/ )
Midt på? Oslo ?:) Kan invitere til mine :p
 
Midt på? Oslo ?:) Kan invitere til mine :p
Blir vel midten, gjør det ikke det? Med dere på ene siden og Malla på andre ved Sandefjord?

Utover det spiller det ingen stor rolle for meg altså ;)
 
Blir vel midten, gjør det ikke det? Med dere på ene siden og Malla på andre ved Sandefjord?

Utover det spiller det ingen stor rolle for meg altså ;)
Yes helt sikkert;) Geografi er ikke mitt felt:p Tenker uansett det er det beste:)
Bare gøy det med en dagstur til Oslo:D
 
Når tenkte dere, da?
 
Har ikke muligheten dessverre. Håper på å få til en tur til Bergen i sommer bare. Helst før poden begynner i barnehagen
 
Vet det er neste helg[emoji5]️ jeg må rett og slett se ann formen min og hva jeg orker. Har liten tro på at jeg får med meg gubben på dette så må se om jeg orker å løfte og bære så mye på Mary som jeg kanskje må.
 
Hei, hvis vi er hjemme hadde det vært gøy å bli med (fra ei som ikke har vært her inne på leeeeenge) :D
 
SKal på hytta på søndag. Kan vi ikke ta treffet i Andebu istedet ;) ?
 
Slik jeg tolker det blir det gjerne ikke noe treff søndagen i Oslo da? Andebu er uaktuelt for min del
 
Jeg er fremdeles med på treff i Oslo hvis det blir - litt vanskelig å reise rundt med luringen utover distanse, men Oslo klarer jeg ;)
 
Back
Topp