Skravletråd

Flere med epilepsi som har termin i april? [emoji5] har en gutt på 2,5 fra før, og ble uventet gravid nå. Men alt ser bra ut. Sliten, men bra form! Trondheim.
 
Fyyyyyyyy flate så lyst jeg har på salami:eek::eek::eek:
 
Menssmerter, lett blødning og hodepine... denne spira vil vel ikke være med over i mai den, da... :( Jeg er så fortvila at jeg vil legge meg ned og grine.
 
Menssmerter, lett blødning og hodepine... denne spira vil vel ikke være med over i mai den, da... :( Jeg er så fortvila at jeg vil legge meg ned og grine.

Krysser fingrene for at alt går bra❤❤
 
Krysser fingrene for at alt går bra[emoji173][emoji173]

Det er for tidlig å gi opp ennå, og det har foreløpig ikke kommet mer. Lys brunrosa utflod i 16-tiden... håper det er noe uskyldig, men forbereder meg på det verste også. Hadde vært typisk, siden det klaffet så raskt etter EXUen, at jeg mister fordi jeg er «for fruktbar» eller noe sånt...

Holder dere oppdatert [emoji173]️
 
Det er for tidlig å gi opp ennå, og det har foreløpig ikke kommet mer. Lys brunrosa utflod i 16-tiden... håper det er noe uskyldig, men forbereder meg på det verste også. Hadde vært typisk, siden det klaffet så raskt etter EXUen, at jeg mister fordi jeg er «for fruktbar» eller noe sånt...

Holder dere oppdatert [emoji173]️

Det har du helt rett i :) Så bra, håper med deg! Det må du gjøre ❤
 
Går mot en kjemisk dette her. Ingen graviditetssymptomer, kun magekramper igjen. Venter på en skikkelig blødning egentlig. Dagens g-test er supersvak, selv om det var en tidligtest. Den burde vært mer synlig nå.
Fader altså... :( Min største frykt er jo at det vil forsette å være problemer for meg med å bli gravid. Jeg har ikke akkurat trua lengre. Ser ut til at jeg må forlate termingruppa for april snart, dessverre.
 
Går mot en kjemisk dette her. Ingen graviditetssymptomer, kun magekramper igjen. Venter på en skikkelig blødning egentlig. Dagens g-test er supersvak, selv om det var en tidligtest. Den burde vært mer synlig nå.
Fader altså... :( Min største frykt er jo at det vil forsette å være problemer for meg med å bli gravid. Jeg har ikke akkurat trua lengre. Ser ut til at jeg må forlate termingruppa for april snart, dessverre.

Klem til deg [emoji177][emoji177]

Er ikke alle som får symptomer så tidlig da? Håper alt går bra [emoji173]️ og jeg har erfart at tidlig tester sjelden blir sterke! Jeg testet med tidlig test og vanlig test en gang, og da ble den vanlige testen sterkere enn tidlig test
 
Går mot en kjemisk dette her. Ingen graviditetssymptomer, kun magekramper igjen. Venter på en skikkelig blødning egentlig. Dagens g-test er supersvak, selv om det var en tidligtest. Den burde vært mer synlig nå.
Fader altså... :( Min største frykt er jo at det vil forsette å være problemer for meg med å bli gravid. Jeg har ikke akkurat trua lengre. Ser ut til at jeg må forlate termingruppa for april snart, dessverre.
:HeartredUff! Sender deg en stor klem. Ingen god følelse dette her. Hvor mange DPO er du?

Tidligtester garanterer ingenting. Her er min rekke med tidligtester fra 11 til 16 DPO. For å si det slik: jeg var helt sikker på en kjemisk med den supersvake streken 14 DPO. Krysser fingrene for at det samme gjelder deg og at du bare produserer hCG litt sent.IMG_20180808_193439-1612x1209.jpg
 
Klem til deg [emoji177][emoji177]

Er ikke alle som får symptomer så tidlig da? Håper alt går bra [emoji173]️ og jeg har erfart at tidlig tester sjelden blir sterke! Jeg testet med tidlig test og vanlig test en gang, og da ble den vanlige testen sterkere enn tidlig test

Tusen takk for omtanken [emoji173]️ Føler egentlig at alle symptomer er borte nå... og nå kom blodet [emoji28] Jeg har ikke trua rett og slett.
 
:HeartredUff! Sender deg en stor klem. Ingen god følelse dette her. Hvor mange DPO er du?

Tidligtester garanterer ingenting. Her er min rekke med tidligtester fra 11 til 16 DPO. For å si det slik: jeg var helt sikker på en kjemisk med den supersvake streken 14 DPO. Krysser fingrene for at det samme gjelder deg og at du bare produserer hCG litt sent.Vis vedlegget 271258

Jeg har begynt å blø masse friskt blod i dag, så jeg har ikke helt trua. Vanskelig å vite eksakt hva som skjer, da. Jeg er bortreist på besøk hele helgen, og er langt unna hjemme og testene mine osv [emoji28] Tror jeg bare skal innstille meg på at dette ikke gikk, nullstille og se fremover. Har menssmerter også.. 13 DPO i dag for øvrig. Positiv digital test 11 DPO.
 
Jeg har begynt å blø masse friskt blod i dag, så jeg har ikke helt trua. Vanskelig å vite eksakt hva som skjer, da. Jeg er bortreist på besøk hele helgen, og er langt unna hjemme og testene mine osv [emoji28] Tror jeg bare skal innstille meg på at dette ikke gikk, nullstille og se fremover. Har menssmerter også.. 13 DPO i dag for øvrig. Positiv digital test 11 DPO.
Masse friskt blod høres ikke bra ut :( Håper spiren sitter neste runde!
 
Selv om jeg fikk se et bankende hjerte igår og spiren så frisk og fin ut så klarer jeg faktisk ikke enda å se fremover..... jeg klarer ikke tillate meg selv å tenke på utstyr,eventuelle spark,fødsel. Jeg klarer ikke.... jeg vil men noe stopper meg... som om jeg får dårlig samvittighet og en stemme som sier «nå må ikke du tenke sånn,du vet ikke om det går bra og du har ikke rett til å tenke at det gjør det heller»... vanskelig å ha det sånn,vil så gjerne tro at det skal gå og vi får babyen vår ...
 
Back
Topp