Skravletråd

Anbefaler de nye trankapslene si ikkje skal gi ettersmak. De funker faktisk. De løser seg visst opp i tarmen i stedet for magen så derfor en slipper å gå å gulpe på tran :)
Ja de jeg tar gir ikke noen sur oppgulp :)
 
Word!! Vil bare sove sove sove
Har seriøst ligget på sofaen i hele dag,måtte hvile fra 9.30 til 12.30. Sovna flere ganger på sofaen og nå hører jeg senga GAULE på meg. Legg til kvalm hele dagen så har man virkelig en god kombo... off. Stakkars mannen....
 
Gruer meg så til jobb i helgen. Jeg ser fram til å komme meg ut å bevege litt på meg, for hjemme ligger jeg for det meste. Men jeg er så redd for å bli dårlig. Travel jobb på medisinsk post, jeg kan ikke spise når jeg vil eller sitte. Håper på en rolig helg
 
Gruer meg så til jobb i helgen. Jeg ser fram til å komme meg ut å bevege litt på meg, for hjemme ligger jeg for det meste. Men jeg er så redd for å bli dårlig. Travel jobb på medisinsk post, jeg kan ikke spise når jeg vil eller sitte. Håper på en rolig helg
Ha kjeks i lommene :)
 
Hmm.. Skal i 40årslag i helga og fikk høre idag at det er spekemat som skal serveres.. Hvordan kan jeg unngå det uten å vekke mistanke..?
 
Hvordan får dere snap-emojien deres som profilbilde? Begynner å bli små lei hu derre kate:hilarious:
 
Hvordan får dere snap-emojien deres som profilbilde? Begynner å bli små lei hu derre kate:hilarious:

Jeg tok en snap som var enten helt svart eller hvit og så satte jeg inn emojien, og tok så en screenshot av det! Elendig forklaring, men håper du skjønte hva jeg mente [emoji23]
 
Fri i dag og burde smiley-chores003:smiley-chores004
Meeeen ligger på sofaen, spiser kjeks og ser på dr. Phil :wacky:
 
Back
Topp