Skravletråd

Må nok jobbe meg opp på nok innlegg på april jeg da. ;) Vet at jeg må føde før mai (eller så blir de plukket ut av magen før det), og håper jo ikke at jeg føder før april. Så satser på april. :D

Ja, du får få deg tilgang til skjult :happy: Satser på at de blir der til april ja! :)
 
Ja, du får få deg tilgang til skjult :happy: Satser på at de blir der til april ja! :)

Ja, må nok det. :D Og ja. Det må de. Jeg er 35+0 den 1. april. Synes absolutt de må vente til etter det! (Jeg har egentlig sagt det strengt til dem allerede, så de får holde sin del av avtalen.) :rulez
 
Mannen og jeg var på kino nå å så Aquaman:fish

Filmen var verdt bekkensmertene altså.. eyecandy overload :dance011
 
Mannen og jeg var på kino nå å så Aquaman:fish

Filmen var verdt bekkensmertene altså.. eyecandy overload :dance011
Åååååh han er så syyyykt deilig da :happy
Spurte mannen om vi skulle dra på den, han gjennomskua meg med engang. «For å se på vanmannen da eller?! Hæ?!?» jeg bare «ehhh:smiley-ashamed004 nei!!?:smiley-angelic006
 
Åååååh han er så syyyykt deilig da :happy
Spurte mannen om vi skulle dra på den, han gjennomskua meg med engang. «For å se på vanmannen da eller?! Hæ?!?» jeg bare «ehhh:smiley-ashamed004 nei!!?:smiley-angelic006

Såklart :D ..men, selve filmen er skikkelig bra! Gir den glatt en 6’er altså. Så mannen din kommer ikke til å angre. (Husk papirservietter, det er noen rørende øyeblikk her og der)
 
Mannen og jeg var på kino nå å så Aquaman:fish

Filmen var verdt bekkensmertene altså.. eyecandy overload :dance011

:hilarious::hilarious: Den gikk mannen å så i romjulen. Uten meg... Tror han syntes han er enda deiligere enn hva jeg syns :hungry::nailbiting::hilarious::hilarious:
 
Hvis noen av dere bor i (nærheten av) Kristiansand burde dere ta turen til Babybanden-butikken der. 50 % på alle vogner, bilstoler og klær, og 40 % på alt annet i butikk. :eek: Kanskje butikken skal legges ned? o_O
 
Back
Topp