Skravletråd

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Tror ikke en slik en finnes her og jeg syns det er veldig gøy å ha en slik tråd hvor man bare kan prate om alt mulig som ikke man nødvendigvis trenger å opprette en tråd for :)
Sleng dere på om dere ønsker :)
 
Vi skal i bryllup i dag til min svigerinne. Min svigerfar vet alltid når noen av oss er gravide. Sist hadde vi tatt positiv test dagen før og han kom bort og spurte samboer om jeg var gravid [emoji23] Gjort det samme med flere andre. Så blir gøy å se om han skjønner det nå [emoji2][emoji28]
 
Vi skal i bryllup i dag til min svigerinne. Min svigerfar vet alltid når noen av oss er gravide. Sist hadde vi tatt positiv test dagen før og han kom bort og spurte samboer om jeg var gravid [emoji23] Gjort det samme med flere andre. Så blir gøy å se om han skjønner det nå [emoji2][emoji28]
Oi! Spennende da :D
 
Vi skal i bryllup i dag til min svigerinne. Min svigerfar vet alltid når noen av oss er gravide. Sist hadde vi tatt positiv test dagen før og han kom bort og spurte samboer om jeg var gravid [emoji23] Gjort det samme med flere andre. Så blir gøy å se om han skjønner det nå [emoji2][emoji28]

Så spennende da :) du får oppdatere oss om han spurte eller ikke :)
 
Er alle kvalme her? Eller er dere lenger på vei enn meg? Jeg er 4+1 idag og har kun ømme bryster som vokser og brystvortene starter å bli såre. Ellers er det ibgenting. Jo,ligamentstrekk om natten :)
 
Jeg er ikke kvalm, jeg har skummelt lite symptomer egentlig,har murringer/ligamentsmerter men sku gjerne vært dårligere for å roe ned nervene etter to SA iår[emoji85]
 
Er alle kvalme her? Eller er dere lenger på vei enn meg? Jeg er 4+1 idag og har kun ømme bryster som vokser og brystvortene starter å bli såre. Ellers er det ibgenting. Jo,ligamentstrekk om natten :)

Kvalmen kommer og går.. jeg ligger vel 2 dager bak deg? [emoji848]
 
Er alle kvalme her? Eller er dere lenger på vei enn meg? Jeg er 4+1 idag og har kun ømme bryster som vokser og brystvortene starter å bli såre. Ellers er det ibgenting. Jo,ligamentstrekk om natten :)

Mitt forrige svangerskap var jeg ikke kvalm en dag.
Nå er jeg 5+0 og i dag er første gangen har jeg opplevd litt kvalme. Kommer og går, mest når jeg er sulten.. Eller når jeg har halsbrann og reflux, som jeg har veldig mye av nå, blir jeg ofte litt kvalm før luften kommer opp. Er heldigvis en mild kvalme og følelse av uvellhet, men håoer jo selvfølgelig at dette ikke skal være noe langvarig :yuck:
 
Mitt forrige svangerskap var jeg ikke kvalm en dag.
Nå er jeg 5+0 og i dag er første gangen har jeg opplevd litt kvalme. Kommer og går, mest når jeg er sulten.. Eller når jeg har halsbrann og reflux, som jeg har veldig mye av nå, blir jeg ofte litt kvalm før luften kommer opp. Er heldigvis en mild kvalme og følelse av uvellhet, men håoer jo selvfølgelig at dette ikke skal være noe langvarig :yuck:
Så bra :) jeg håper jeg er heldig å slipper å være kjempesyk :(
 
Så bra :) jeg håper jeg er heldig å slipper å være kjempesyk :(

Er litt rart med det i grunn... Man har jo ikke lyst til å være kvalm, men samtidig så vil man jo gjerne ha noen av disse typiske graviditetssymptomene som en bekreftelse på at, jo, det er faktisk noe som skjer der inne :hilarious:
 
Er litt rart med det i grunn... Man har jo ikke lyst til å være kvalm, men samtidig så vil man jo gjerne ha noen av disse typiske graviditetssymptomene som en bekreftelse på at, jo, det er faktisk noe som skjer der inne :hilarious:
Ja du sier noe der. Faktisk!
 
Er alle kvalme her? Eller er dere lenger på vei enn meg? Jeg er 4+1 idag og har kun ømme bryster som vokser og brystvortene starter å bli såre. Ellers er det ibgenting. Jo,ligamentstrekk om natten :)
Jeg er heller ikke kvalm. Er 4+4 idag, så er vel tidlig ennå. Var ikke kvalm i forrige svangerskap. Har generelt lite symptomer, bare litt murringer og ligamentstrekk. Nervepirrende fase dette her syns jeg :)
 
Ikke kvalm, eller kan bli litt uggen noen ganger men ikke kvalm. Murringer og sulten hele tiden. Ellers lite symptomer. 4+0 i dag.

Svigerfar kom og spurte i dag om nr 2 var på vei[emoji23] Skjønner ikke hvordan han vet det!
 
Back
Topp