Skravletråd

Leste nå at jeg egentlig burde ta D-vitamin og jod tillegg til folat. Noen av dere som gjør det? Har bare tatt folat jeg :/
 
Leste nå at jeg egentlig burde ta D-vitamin og jod tillegg til folat. Noen av dere som gjør det? Har bare tatt folat jeg :/
Tar bare folat og trantabletter frem til legen sier annerledes :)
 
Leste nå at jeg egentlig burde ta D-vitamin og jod tillegg til folat. Noen av dere som gjør det? Har bare tatt folat jeg :/
Jeg tar sånne gravid piller. De er det litt av hvert i :)
 
Må sjekke ut de kanskje:) Takk for svar!
 
Jeg tar de vitaminene for gravide. Regner da med at jeg får alt jeg skal[emoji1362][emoji4]
 
Huff. Angrer nesten på at jeg meldte meg inn på skjult for nå har jeg en sånn banner greie under nicket mitt og føler jeg har jinxet hele svangerskapet.
 
Huff. Angrer nesten på at jeg meldte meg inn på skjult for nå har jeg en sånn banner greie under nicket mitt og føler jeg har jinxet hele svangerskapet.

Det skal jo gå bra denne gangen, Arielle! Hele veien til April :Heartred

Har du fått noen dato på TUL ennå?
 
Det skal jo gå bra denne gangen, Arielle! Hele veien til April :Heartred

Har du fått noen dato på TUL ennå?
Nei ikke enda :(
Skal ringe tilbake imorgen for da var legen min der så jeg håper jeg snart kan få en dato å forholde meg til! Kjenner jeg trenger å vite nå
 
Akkurat nå klarer jeg ikke å ta noe annet enn til at. Bare tanken på tran eller kapsler får meg til å brekke meg
 
Anbefaler de nye trankapslene si ikkje skal gi ettersmak. De funker faktisk. De løser seg visst opp i tarmen i stedet for magen så derfor en slipper å gå å gulpe på tran :)
 
Back
Topp