Skravletråd!

Har ikke fått tatt eget bilde, men her er den:
0de313a33e740afa0b588af69edf210a.png


Betalte 100kr for vugge, madrass, dyne og himmel [emoji4]

Edit: 1000kr
 
Last edited:
Ser flere trener her, feks yoga. Selv sykler jeg til og fra jobb foreløpig. Noen andre gode tips? :)
Jeg var på treningsveiledning idag. Fikk tre anvefalinger utennom yogaen.

Han som jeg snakket med anbefalt med elipsemaskinen for å få maks bevegelse. Jeg er overvektig, så bør ikke legge på meg for mye. Men tippe kan være greit for flere uansett str å bare bevege seg.

Og ble vist en sykkelmaskinting som har et godt sete med rygg som kan bli grei mot slutten av svangerskapet når magen bare er i veien [emoji6] God støtte til rygg.

Ellers er basseng bra, spesielt varmebasseng. Du får trent uten å belaste [emoji4] Finnes kurs her og der for gravide. Men tror det er etter uke xx.
 
Var på gravidsvømming i varmebasseng sist graviditet og det var himmelsk! Håper det blir det denne gangen også.

Jolanda.. Jeg sov litt i mellom 20 og 21 i går, og la meg klokka 22. Sov GODT i natt. Likevel var jeg trøtt i dag i perioder og er trøttt nå. :wideyed:
 
Venter bare på at tiden skal gå, har ikke vært medlem i en måned enda [emoji28]

Samme her ...og skjønner ikke helt poenget med regelen om å ha vært medlem 1 mnd :/ Skjønner poenget med de andre kriteriene men ikke den :) Men vi får vel bare glede oss til vi slipper inn da :)
 
Fytti nå er jeg sliten etter kveldsvakt [emoji28] vært så rolig men allikevel ! Kroppen er kanskje gravid allikevel til tross for lite symptomer !
 
Back
Topp