Skravletråd!

Har ikke fått tatt eget bilde, men her er den:
0de313a33e740afa0b588af69edf210a.png


Betalte 100kr for vugge, madrass, dyne og himmel [emoji4]

Edit: 1000kr

Er det du som har kjøpt den [emoji12] klikket selv på akkurat den på Finn [emoji85] du er trønder med andre ord da [emoji4]
 
Håper alle har en fin dag [emoji4]

Fant akkurat ut at det var sånn ca verdens dårligste ide å prøve å rydde kjøleskapet, det trengtes VIRKELIG, men resulterte selvfølgelig i at frokosten kom i retur [emoji53] Hersens luktesans!
 
Håper alle har en fin dag [emoji4]

Fant akkurat ut at det var sånn ca verdens dårligste ide å prøve å rydde kjøleskapet, det trengtes VIRKELIG, men resulterte selvfølgelig i at frokosten kom i retur [emoji53] Hersens luktesans!
Haha! Kjempe god ide, men godt få gjort tenke jeg [emoji4]

Ønsker deg og en fin dag!
 
I dag har jeg virkelig kjent på gravidslitenfølelsen igjen [emoji28] lillemor var klar for en ny dag kl 5, og kl 6 var jeg og to kollegaer klare for en lang dag på kurs!! Kom inn døra kl 17.30.. sofaen resten [emoji85]
 
Kom hjem i dag etter påskeferie. Hatt svigers på taco i ettermiddag. Lillemor spiste veldig godt i dag [emoji173]️
Nå er hun i seng, og vi skal roe helt ned resten av kvelden [emoji4]
 
Frøkna spiser kveldsmaten sin for øyeblikket, og jeg sitter her og kjenner at jeg blir mer og mer uggen av lukten av leverpostei! :sorry:
Hva gjør du?:)
Hekler en bamse. Var tenkt som en gave, men mulig jeg beholder den til beistet i magen [emoji23]
 
Noen som har erfaring med voksi move (bilstolposen)?
Vurderer å kjøpe en sånn for å bruke i bagen på vogna.
 
Back
Topp