Skravletråd!

Jeg ble ringt av jobb om nattevakt og sa ja:eek: jenta mi starta dagen Kl 7 idag og er alene med henne til halv åtte ikveld, så kan bli en tøff vakt :p
Hvor gammel er jenta de da? [emoji5] Får håpe hun er snill med deg [emoji173]
 
Har hun begynt og gå?
Har selv en sønn på 9mnd, krever litt [emoji23] Har ikke begynt og gå, men han skal stå hele tiden. Blir mye knall og fall [emoji29]
Hun går ikke uten noe å holde seg i, men er hvertfall over den perioden der det var veldig mye knall og fall ;) de er veldig aktive i disse mnd :eek:
 
Hun går ikke uten noe å holde seg i, men er hvertfall over den perioden der det var veldig mye knall og fall ;) de er veldig aktive i disse mnd :eek:
Får håpe han her også snart er ferdig med den perioden [emoji5] Får så vondt av han, med blåmerkene [emoji54]

Skal hun begynne i barnehage snart?
 
Her har vi vært på 2-års kontroll med jenta vår. 13,5 kg og 87,5 cm [emoji4]
Nå er vi snart på tur hjem for å lage middag [emoji4]
 
Får håpe han her også snart er ferdig med den perioden [emoji5] Får så vondt av han, med blåmerkene [emoji54]

Skal hun begynne i barnehage snart?
Håper også han blir ferdig snart, dessverre er det slik de lærer :p blir noen knall og fall på Lilly også når hun er trøtt.
Nei, jeg er vikar og samboer jobber 12timers vakter. Den ene uken jobber han mandag-torsdag. Så har han fri fra fredag-torsdag. Så jobber han fredag-søndag og ei uke fri igjen :) så jeg prøver å skaffe vakter når han har fri. Vi prøver å klare oss med kontantstøtte, vaktene mine og lønnen hans, skal gå fint :)
 
Jeg har vert alene med datteren min i snart 2 uker nå da pappaen er bortreist på jobb....også holder hun på med tenner da..[emoji85][emoji85] stakkars litå![emoji173] mi på 10 mnd går faktisk[emoji28] da blir det plutselig litt travlere[emoji23] meen veldig gøy også da![emoji4][emoji4]
Vi skal snart på lekeplass med søskenbarnet mitt + ongene, så skal vi en liten tur på besøk til min bestevenninne...utenom skal vi bare kose oss inne sammen[emoji173]
 
Skal han begynne snart? :)
Håper det, jeg er jo fortsatt i permisjon. Starter ikke før 18. Mai, samboeren min er arbeidsledig for øyeblikkett. Mistet jobben for 1 måneds tid siden..

Lillegutt har ikke fått plass i barnehage på 1 inntak, så får håpe han kommer inn på 2 inntak.. Han har jo rett på og jomme inn i en barnehage, får bare håpe det er en i nerheten. [emoji29]
 
Jeg har vert alene med datteren min i snart 2 uker nå da pappaen er bortreist på jobb....også holder hun på med tenner da..[emoji85][emoji85] stakkars litå![emoji173] mi på 10 mnd går faktisk[emoji28] da blir det plutselig litt travlere[emoji23] meen veldig gøy også da![emoji4][emoji4]
Vi skal snart på lekeplass med søskenbarnet mitt + ongene, så skal vi en liten tur på besøk til min bestevenninne...utenom skal vi bare kose oss inne sammen[emoji173]
Gleder meg litt til lillegutt begynner og gå, men har hørt det blir travelt da ja [emoji23]
Vi har også tenkt oss en tur ut snart. Lillegutt må bare få spist litt først [emoji173]
 
Håper det, jeg er jo fortsatt i permisjon. Starter ikke før 18. Mai, samboeren min er arbeidsledig for øyeblikkett. Mistet jobben for 1 måneds tid siden..

Lillegutt har ikke fått plass i barnehage på 1 inntak, så får håpe han kommer inn på 2 inntak.. Han har jo rett på og jomme inn i en barnehage, får bare håpe det er en i nerheten. [emoji29]
Uff da, håper han kommer inn et sted i nærheten :Heartred
 
Håper også han blir ferdig snart, dessverre er det slik de lærer [emoji14] blir noen knall og fall på Lilly også når hun er trøtt.
Nei, jeg er vikar og samboer jobber 12timers vakter. Den ene uken jobber han mandag-torsdag. Så har han fri fra fredag-torsdag. Så jobber han fredag-søndag og ei uke fri igjen :) så jeg prøver å skaffe vakter når han har fri. Vi prøver å klare oss med kontantstøtte, vaktene mine og lønnen hans, skal gå fint :)
Hvor lenge vil du ha lillegull hjemme?[emoji4]
Her var planen og ha henne hjemme til august etter fylte 2 år (eller kanskje tilogmed 3år) men ble litt usikker nå når det kommer en til. Håååper veldig på å få kunne ver hjemme med begge to da[emoji120]
 
Back
Topp