Skravletråd!

Må bare lufte litt. Dette har ikke vært en bra dag :/ først glukosebelastning, som er kjipt i seg selv. Nå ringte mannen, som er på konferanse i Storbritania, og fortalte at de avslutter behandlingen av kreften til svigermor[emoji22] det er ingenting mer de kan gjøre. Vi visste at hun sannsynligvis ikke hadde all verdens tid, men det ble plutselig veldig nært. Nå vil jeg bare ha mannen hjem[emoji174]

Det er helt jævlig :( onkel er kvitt kreften og overlever, men tanta mi kommer til å dø av kreften, vi bare vet ikke når.

Uff... Sender mange klemmer til deg [emoji171][emoji92]
Forstår det er tungt.... [emoji17]
 
Må bare lufte litt. Dette har ikke vært en bra dag :/ først glukosebelastning, som er kjipt i seg selv. Nå ringte mannen, som er på konferanse i Storbritania, og fortalte at de avslutter behandlingen av kreften til svigermor[emoji22] det er ingenting mer de kan gjøre. Vi visste at hun sannsynligvis ikke hadde all verdens tid, men det ble plutselig veldig nært. Nå vil jeg bare ha mannen hjem[emoji174]
Huff så trist, sender en god klem! Håper mannen kommer raskt hjem!
 
Nå kan det vær jeg spør litt domt, men hvor får dere klompelompe oppskriftene? Er det bok eller på nett? Eller begge dele? :hilarious:

Det er bøker. Jeg har den første, og der er det utrolig mye fint! Anbefales!
 
Er det litt teit å være lei av å gå gravid allerede? 11 uker igjen til termin her....
 
Er det litt teit å være lei av å gå gravid allerede? 11 uker igjen til termin her....

Jeg var skikkelig lei, men nå som formen er litt bedre så nyter jeg det endelig også litt [emoji6]
Men ja, det er fullstendig innafor å være lei av å være gravid, kjenner på det til tider jeg også.
 
Jeg var skikkelig lei, men nå som formen er litt bedre så nyter jeg det endelig også litt [emoji6]
Men ja, det er fullstendig innafor å være lei av å være gravid, kjenner på det til tider jeg også.
syns tiden går veldig sakte akkurat nå. haha...
 
Vært på ahus og fått både jern og anti d sprøyter i dag. Er superhormonell på gubben å. Syns han er skikkelig teit i dag.
 
Er det litt teit å være lei av å gå gravid allerede? 11 uker igjen til termin her....

Jeg er ikke lei enda, neste mer motsatt at jeg begynner å kjenne litt på en angst for at det ikke er lenge igjen. Jeg er ikke klar! [emoji51]
 
Nå har jeg gått på en shoppingsmell :oops: jeg er så glad i å strikke, så har bestemt meg for å strikke kofter til mamma og svigermor, samt tantene mine. Fikk en sånn finsk babybox av tantene mine, så de fortjener en liten oppmerksomhet for det!

I tillegg er det jo såååå mye fint strikke til babay/barn! Herregud! Så nå har jeg kjøpt alle Klompelompe- bøkene, og masse garn! (Salg på to av tre bøker da, sånn til mitt forsvar) Selv om jeg har masse garn liggende enda...

Gubben kommer til å dåne!
 
Jeg er ikke lei enda, neste mer motsatt at jeg begynner å kjenne litt på en angst for at det ikke er lenge igjen. Jeg er ikke klar! [emoji51]

Samme her! Det er ikke bare det at jeg ikke er klar heller, egentlig, men jeg synes det er så koselig og være gravid og vet at det blir lenge til en evt. neste gang.
 
Back
Topp