Skravletråd!

Her sitter jeg alene og spiser frokost. Gubben er i byen og 2-åringen sover [emoji4]
 
Strak ut på sofa, mens gubben har besøk... Hadde tenkt å ha litt tid med TV og opptak av home and away, men må vente litt da.
 
Her er det full arbeidshelg så nå er det litt TV før det er kvelden og på igjen i morra tidlig Har det kommet no "Desembermødrene2017" gruppe på fb tro? Eller er det fy fy og spørre om det her?
 
Har sett film og nå ligger jeg i senga og surfer litt før det blir natt. [emoji23][emoji42][emoji42]
 
Har så lyst å starte med å sortere babyklær [emoji4] Men gjør jeg det, tenker vel gubben at det har tippet over for meg [emoji23]
 
Er jo koselig å se gjennom alt [emoji4]
Kunne tenkt meg å sortert litt. Nøytrale klær for seg, og rene jenteklær for seg [emoji4]
Ja er greit å ha gjort det. En ting mindre å gjøre i forberedelsene. Er bare lurt å være litt frampå [emoji6]
 
Har alt gått gjennom klærne etter storebror [emoji23]

Er det veldig vanlig med TUL? Og hvor tidlig drar man egentlig til lege? Hadde oppfølging på sykehus forrige gang.
 
For en fantastisk søndag! "Chesapeake shores" serie på netflix kan anbefales til alle dere rugende damer. En serie produsert av hallmark :)
Etter vi ryddet en overfull bod i dag, fant jeg denne serien på netflix og har vært langflat på sofaen siden. Meget avslappende og fin jenteserie [emoji4]
 
Har alt gått gjennom klærne etter storebror [emoji23]

Er det veldig vanlig med TUL? Og hvor tidlig drar man egentlig til lege? Hadde oppfølging på sykehus forrige gang.
Ikke alle som tar TUL. Jeg gjør det pga tidligere SA.
Første legebesøk i uke 8-12 står det på nettet [emoji4]
 
Har alt gått gjennom klærne etter storebror [emoji23]

Er det veldig vanlig med TUL? Og hvor tidlig drar man egentlig til lege? Hadde oppfølging på sykehus forrige gang.

TUL får du om det er medisinsk grunn til det. Ellers kan du bestille privat.
Jeg blir godt oppfulgt pga tidligere SA, fordi jeg bruker medisiner for å klare å beholde og pga diabetes.

Første legetime/jordmortime fikk jeg beskjed om å bestille til va uke 12. Er vist noen blodprøver som skal tas samtidig.
 
Jeg fikk så sinnsykt lyst på hocky puck pulver! Uten å ha fått tak i, er det noe jeg burde være obs på med dem? Aaaner ikke hva det inneholder [emoji6]
 
Back
Topp