Skravletråd RØDT LAG

Usikker på denne uka. Vekta spiller ikke på lag... Håper den justerer seg til imorgen.
 
Trur eg havnar på pluss sida, prøver å minimere skaden mest mogleg. Har ikkje lyst at ein frå laget skal bli kaste ut fordi eg har fått mensen :/
 
Trur eg havnar på pluss sida, prøver å minimere skaden mest mogleg. Har ikkje lyst at ein frå laget skal bli kaste ut fordi eg har fått mensen :/

Ser den. Det hadde vært kjekt med "mensrabatt", men det kunne man kjapt ha brukt hver gang en hadde overspist seg på godis, og hva med dem med ustabile sykluser?
Kanskje det hadde vært bedre med en rabatt på vekta framfor immunitet. Jaja. Vi får håpe at ingen av oss går ut. Men taper vi vekta så gjør vi det, og du er ikke alene med ansvaret for det :)
Krysser likevel fingrene for deg i morgen :)
 
Ser den. Det hadde vært kjekt med "mensrabatt", men det kunne man kjapt ha brukt hver gang en hadde overspist seg på godis, og hva med dem med ustabile sykluser?
Kanskje det hadde vært bedre med en rabatt på vekta framfor immunitet. Jaja. Vi får håpe at ingen av oss går ut. Men taper vi vekta så gjør vi det, og du er ikke alene med ansvaret for det :)
Krysser likevel fingrene for deg i morgen :)
Har det ikke vært sånn "mensrabatt" før? Syns jeg leste det en plass for en stund siden. Trodde det var her på forumet men kanskje det var en annen plass...
 
Har det ikke vært sånn "mensrabatt" før? Syns jeg leste det en plass for en stund siden. Trodde det var her på forumet men kanskje det var en annen plass...

Ja det kan hende. Det var før min tid isåfall. Går jo ant å ta det opp før neste runde?
 
Ja det kan hende. Det var før min tid isåfall. Går jo ant å ta det opp før neste runde?
Det går jo an. Det er jo surt å måtte gå ut bare fordi man har besøk av tanta.
 
Har rapportert ferdig utfordringen [emoji4] Så no har eg lagt meg for å unngå å feile siste dagen [emoji85] Er veldig fysen no, som er veldig typisk i mens-perioden...
håpar eg blir positiv overraska i morgo på vekta [emoji1317]
 
Har rapportert ferdig utfordringen [emoji4] Så no har eg lagt meg for å unngå å feile siste dagen [emoji85] Er veldig fysen no, som er veldig typisk i mens-perioden...
håpar eg blir positiv overraska i morgo på vekta [emoji1317]

Lykke til :D
 
Ikke uvanlig at det skjer. Utrolig frustrerende :(

Måtte virkelig sjekke om vekta var i orden. :p Havner på samme vekt uansett om det er morgen eller kveld nå. Fikk til slutt et annet resultat, så da er den kanskje ca i stand... Veldig spent på imorgen!
 
Vart faktisk positivt overraska i dag [emoji1316] Ikkje nedgang, men heller ikkje opp! Veldig fornøyd med at eg klarte å komma med ned til 0! På det meste var det +1,4 kilo [emoji33]
 
200 gram opp. Irriterende! Så bra vektnedgang til nå. Jaja, var 100 gram mer igår så det går jo riktig vei på en måte...
Håper jeg ikke ryker :(
 
200 gram opp. Irriterende! Så bra vektnedgang til nå. Jaja, var 100 gram mer igår så det går jo riktig vei på en måte...
Håper jeg ikke ryker :(

Ja det var synd :(
Krysser fingrene, men laget totalt har ikke et så godt resultat denne uken, med 1 igjen som må logge vekt. Men jeg har ikke sjekket de andre lagene :)
 
Ja det var synd :(
Krysser fingrene, men laget totalt har ikke et så godt resultat denne uken, med 1 igjen som må logge vekt. Men jeg har ikke sjekket de andre lagene :)

Nesten ingen av dei andre har registrert veke 4 enno, så vanskeleg å sei kva dei ender på.
 
Logga vekta nå :)
 
Kjekt, da er det bare for meg å skru på dataen og regne litt på det :)
 
Da er tallene logget :)
Vi gikk ned 1,8kg mindre enn i forrige uke, og det er jo ikke så bra. Men totalt blir det en nedgang på 400g per person, og det ser straks bedre ut. Det er en flott nedgang :)
Og så må vi huske at vektnedgang går i bølger. I forrige uke sto jeg stille, denne uken gikk jeg ned. Ikke mist motet, for neste uke er en ny uke. Dere jobber så godt alle sammen, og jeg må si at jeg er utrolig stolt over å få være på lag med så flinke damer :)
 
Back
Topp