Skravletråd RØDT LAG

Kanskje me kan ha ein treningsfri dag? Er viktig for kroppen å få restitusjon.
 
Kanskje me kan ha ein treningsfri dag? Er viktig for kroppen å få restitusjon.

I en tidligere krig hadde vi en total minstesum for å få bonus heller enn en viss sum per dag. Det går jo ant å gjøre det sånn nå og, så kan hver enkelt bestemme selv hva som passer for sin kropp.
 
  • Liker
Reactions: EJ
I en tidligere krig hadde vi en total minstesum for å få bonus heller enn en viss sum per dag. Det går jo ant å gjøre det sånn nå og, så kan hver enkelt bestemme selv hva som passer for sin kropp.

Ja, sikkert ikkje dumt. Kjenner på kroppen at det er uvant å trene så hardt/mykje. Går ein tur uansett kvar dag, men når det står trenging føler eg meg meir pusha til å ta den treningsøkta enn berre ein mosjonstur [emoji85]
 
Ja, sikkert ikkje dumt. Kjenner på kroppen at det er uvant å trene så hardt/mykje. Går ein tur uansett kvar dag, men når det står trenging føler eg meg meir pusha til å ta den treningsøkta enn berre ein mosjonstur [emoji85]

Ser den. Jeg er vant til å trene en del, så det plager ikke kroppen min om jeg trener hver dag. Men jeg kjenner at det kunne vært greit for stressnivået om jeg trente fordi jeg ville framfor måtte.

Det går jo ant å ha en samlet sum, f.eks. 150 min trening for å få bonus. Men hvordan kombinere det med mosjon? Bare kutte ut kombinasjon, siden man ikke trenger å gjøre gjøre noe hver dag?
Hva tror du Cosacita?
 
  • Liker
Reactions: EJ
Ser den. Jeg er vant til å trene en del, så det plager ikke kroppen min om jeg trener hver dag. Men jeg kjenner at det kunne vært greit for stressnivået om jeg trente fordi jeg ville framfor måtte.

Det går jo ant å ha en samlet sum, f.eks. 150 min trening for å få bonus. Men hvordan kombinere det med mosjon? Bare kutte ut kombinasjon, siden man ikke trenger å gjøre gjøre noe hver dag?
Hva tror du Cosacita?
Jeg tenkte på det i forrige uke ang antall minutter trening eller mosjon i uka gir så og så mye i bonus. For noen dager trener eller mosjonerer man mer eller mindre enn andre, og noen dager ingenting. Men så ble det en kombi så nevnte det ikke :)
Jeg kan lage den, men vil gjerne ha mange innspill enten her eller i tråden om ønsker til utfordring. :) Trening/mosjon er grei, og snopefri er et must for meg. Det er liksom hjørnesteinene i krigen og slanking. :p Aktivitet og bra kosthold. [emoji1303]

Hvis dere tenker etter, hva er dere gode på og hva er mest sannsynlig at dere klarer å utføre? :)
Jeg klarer til vanlig ikke skrittene, var veldig heldig en dag å klarte 10 000. Men så kom jeg på at jeg reiser bort neste uke, og blir bittelitt mer aktivitet så da kan det jo hende jeg klarer det på en god dag :)
Enig med deg at trening, mosjon og snopefri er et must :) (selv om jeg ikke klarer treningsbiten alltid)

Mange gode forslag som har kommet inn så har ikke så mye annet å tilføye som jeg kommer på nå.
 
Ser ut til at Blå og Gul ønsker å slå oss neste veke, så her må me stå på [emoji6]
Hugs å legg ut utfordringen før tidsfristen [emoji1303]
 
Ser ut til at Blå og Gul ønsker å slå oss neste veke, så her må me stå på [emoji6]
Hugs å legg ut utfordringen før tidsfristen [emoji1303]
Så det jeg også. Gjør bare at jeg vil gi ekstra mye neste uke ;) Håper jeg klarer det :)
 
Vi må poste utfordringen før kl 20.00
Det er ikke lenge til jeg skal legge lillejenta, og det vil ta meg en times tid. Kan en av dere poste utfordringen om Cosacita ikke gjør det innen 19.30?
 
Vi må poste utfordringen før kl 20.00
Det er ikke lenge til jeg skal legge lillejenta, og det vil ta meg en times tid. Kan en av dere poste utfordringen om Cosacita ikke gjør det innen 19.30?

Eg er på teater som starter no kl 19, så det har eg dessverre ikkje moglegheit til :(
 
Haha, ja jeg postet akkurat det samme spørsmålet ^^
Så ikke at du hadde postet.

Personlig er jeg lei av kjøttfri middag ^^
Jeg har prøvd meg på den de siste 2 ukene, men liker det ikke ^^

Noen forslag til Challenge (noen gjengangere fra min side ser jeg) :
Yoga
Meditasjon
1/3 grønnsaker eller salat til middag
5 frukt/grønt på en dag
Fiskemiddag
Armtrening. Husker ikke hva det heter. Sånn med vekter.

Alt for trøtt til å komme på mer akkurat nå. Jeg tar kvelden! ^^
Mener du sånne armtrening?
http://www.trening.no/styrke/5-gode-ovelser-triceps/

Skal full fart prøve å lage en utfordring nå i tilfelle Cosacita ikke får lagt ut inne fristen. Men kommer hun med en så kan vi heller ta hennes :) Bare så det ikke går over til det andre laget.
 
Mener du sånne armtrening?
http://www.trening.no/styrke/5-gode-ovelser-triceps/

Skal full fart prøve å lage en utfordring nå i tilfelle Cosacita ikke får lagt ut inne fristen. Men kommer hun med en så kan vi heller ta hennes :) Bare så det ikke går over til det andre laget.

Nei mente for biceps. Heter vel bicep curl eller noe på engelsk. Det står helt stille ^^
Går jo ant å bare si "velg en armøvelse" eller noe.
 
Nei mente for biceps. Heter vel bicep curl eller noe på engelsk. Det står helt stille ^^
Går jo ant å bare si "velg en armøvelse" eller noe.

En sånn?
Standing-one.arm-biceps-curl.jpg
 
Tenkte å ta bonus som man kan velge:

120 minutter trening gir 50 i bonus
150 minutter mosjon gir 50 i bonus

eller

180 minutter trening/mosjon gir 50 i bonus

Bare et forslag. Høres det greit ut? Noe tid som skal endres?

Vanskelig å tenke under press :p
 
Sorry! Hektisk dag! Var ikke helt forberedt på det.Om en av dere er godt igang å lage en så må ikke jeg altså. :)
 
Tenkte å ta bonus som man kan velge:

120 minutter trening gir 50 i bonus
150 minutter mosjon gir 50 i bonus

eller

180 minutter trening/mosjon gir 50 i bonus

Bare et forslag. Høres det greit ut? Noe tid som skal endres?

Vanskelig å tenke under press :p

120 og 150 minutter til sammen i løpet av uka, mener du?
 
Back
Topp