Overtidskontroll

Da er jeg også ferdig på overtidskontroll og er nok litt lei og skuffa:wtf: Alt så bra ut bare litt høyt blodtrykk og muligens litt lite fostervann. Det var innenfor normalen så gjøres ikke noe med det. Følte jeg satt mest å venta og fikk ikke spurt så mye som jeg hadde tenkt og ikke sjekka noen modning eller noen ting. Ny time for induksjon på mandag så bare å smøre seg med mer tålmodighet her:facepalm:
 
Da er jeg også ferdig på overtidskontroll og er nok litt lei og skuffa:wtf: Alt så bra ut bare litt høyt blodtrykk og muligens litt lite fostervann. Det var innenfor normalen så gjøres ikke noe med det. Følte jeg satt mest å venta og fikk ikke spurt så mye som jeg hadde tenkt og ikke sjekka noen modning eller noen ting. Ny time for induksjon på mandag så bare å smøre seg med mer tålmodighet her:facepalm:
Det viktigste er at alt er bra, dere har fortsatt tid. Kanskje vil det skje noe av seg selv..enda bedre:) men skjønner at det er vanskelig å vente sååå lenge!!krysser fingrene for dere!
 
Da er jeg også ferdig på overtidskontroll og er nok litt lei og skuffa:wtf: Alt så bra ut bare litt høyt blodtrykk og muligens litt lite fostervann. Det var innenfor normalen så gjøres ikke noe med det. Følte jeg satt mest å venta og fikk ikke spurt så mye som jeg hadde tenkt og ikke sjekka noen modning eller noen ting. Ny time for induksjon på mandag så bare å smøre seg med mer tålmodighet her:facepalm:


Åh, jeg kjenner igjen frustrasjonen. Så rart, tok de ikke vaginalundersøkelse på deg, eller fikk du bare ikke vite resultatet? Jeg trodde det var rutine på overtidskontroll, jeg.

Her holdt vi nesten på å bli sendt hjem, siden jeg ikke var gått 11 dager over, kun 9, men da så mannen svart og han har et ganske anstrengt forhold til sykehus, så han har vært våken hele natta, fordi vi først fikk beskjed om igangsetting idag. Heldigvis bestemte legen at jeg skulle settes igang, så jeg har fått første modningstablett nå, og sjekkes igjen i 15-tiden, tenker jeg :)
 
Åh, jeg kjenner igjen frustrasjonen. Så rart, tok de ikke vaginalundersøkelse på deg, eller fikk du bare ikke vite resultatet? Jeg trodde det var rutine på overtidskontroll, jeg.

Her holdt vi nesten på å bli sendt hjem, siden jeg ikke var gått 11 dager over, kun 9, men da så mannen svart og han har et ganske anstrengt forhold til sykehus, så han har vært våken hele natta, fordi vi først fikk beskjed om igangsetting idag. Heldigvis bestemte legen at jeg skulle settes igang, så jeg har fått første modningstablett nå, og sjekkes igjen i 15-tiden, tenker jeg :)
Bra han sa fra og at det forhåpentligvis skjer noe nå :D
 
Da er jeg også ferdig på overtidskontroll og er nok litt lei og skuffa:wtf: Alt så bra ut bare litt høyt blodtrykk og muligens litt lite fostervann. Det var innenfor normalen så gjøres ikke noe med det. Følte jeg satt mest å venta og fikk ikke spurt så mye som jeg hadde tenkt og ikke sjekka noen modning eller noen ting. Ny time for induksjon på mandag så bare å smøre seg med mer tålmodighet her:facepalm:
Huff, skjønner du er skuffa. Sa de st de ikke ønsket å sjekke modning?
 
Det viktigste er at alt er bra, dere har fortsatt tid. Kanskje vil det skje noe av seg selv..enda bedre:) men skjønner at det er vanskelig å vente sååå lenge!!krysser fingrene for dere!

Ja, håper det skjer noe i løpet av natta :) Blei litt stressa over at det var litt lite fostervann, men virka som han var veldig påpasselig med å sjekke så det er det sikkert innafor.
 
Åh, jeg kjenner igjen frustrasjonen. Så rart, tok de ikke vaginalundersøkelse på deg, eller fikk du bare ikke vite resultatet? Jeg trodde det var rutine på overtidskontroll, jeg.

Her holdt vi nesten på å bli sendt hjem, siden jeg ikke var gått 11 dager over, kun 9, men da så mannen svart og han har et ganske anstrengt forhold til sykehus, så han har vært våken hele natta, fordi vi først fikk beskjed om igangsetting idag. Heldigvis bestemte legen at jeg skulle settes igang, så jeg har fått første modningstablett nå, og sjekkes igjen i 15-tiden, tenker jeg :)

Jeg blei først satt med CTG og de sjekka urin og blodtrykk, da dette var normalt blei jeg plassert på venterommet for å vente på UL. Han sjekket mengde fostervann og blodgjennomstrømningen i navlesnora og konkluderte med at det var bra. Han spurte da om jordmor hadde tatt vaginalundersøkelse, men sa liksom ikke noe på det når jeg svarte nei. Blei satt på venteværelset igjen og fikk en lapp med time for induksjon og det var det:p Kanskje like greit ikke vite hvor moden jeg er så får jeg leve litt i spenning
 
Huff, skjønner du er skuffa. Sa de st de ikke ønsket å sjekke modning?

Det blei aldri nevnt. Gynekologen som tok UL spurte om jordmor hadde tatt en vaginalundersøkelse, men så ikke noe mer når jeg så nei. Virka ikke som de hadde så god tid til meg som jeg er vandt med der:p jeg var egentlig forberedt på å bli sendt hjem med ny time, men blei litt skuffa over selve opplevelsen kanskje.
 
Da er jeg også ferdig på overtidskontroll og er nok litt lei og skuffa:wtf: Alt så bra ut bare litt høyt blodtrykk og muligens litt lite fostervann. Det var innenfor normalen så gjøres ikke noe med det. Følte jeg satt mest å venta og fikk ikke spurt så mye som jeg hadde tenkt og ikke sjekka noen modning eller noen ting. Ny time for induksjon på mandag så bare å smøre seg med mer tålmodighet her:facepalm:

Skjønner du er skuffa, men håper ting skjer av seg selv før mandag. Hvor høyt var blodtrykket ditt?
 
Sikkert et dumt spørsmål, men har man med urinprøve på overtidskontroll?
 
Takk. Godt jeg har et prøveglass igjen. Håper jeg slipper å fylle opp.
Jeg har alltid fått glasset tilbake, men denne gangen beholdt jordmora det gitt[emoji28] så greit det var siste kontroll..
 
Back
Topp