Overtidskontroll

Jeg har alltid fått glasset tilbake, men denne gangen beholdt jordmora det gitt[emoji28] så greit det var siste kontroll..

Det har jeg ikke tenkt på, at man kan få det tilbake og koke det. Det har ingen tilbudt meg ila tre svangerskap. Smart!
 
Det har jeg ikke tenkt på, at man kan få det tilbake og koke det. Det har ingen tilbudt meg ila tre svangerskap. Smart!
Nå må du få hvertfall en liten til slik at du kan få prøve å gjenbruke glassene dine[emoji23][emoji23]
 
Det har jeg ikke tenkt på, at man kan få det tilbake og koke det. Det har ingen tilbudt meg ila tre svangerskap. Smart!
Jeg har alltid fått nye sterile engangsglass av jordmor. Leverer et med urin og får et nytt innpakket i plastikk tilbake.
 
Hadde glass fra apotek1 de er litt små, andre som har merket hvor vanskelig det er å tisse i det etter magen ble veldig stor, å se at man treffer?? [emoji28]
 
Hadde glass fra apotek1 de er litt små, andre som har merket hvor vanskelig det er å tisse i det etter magen ble veldig stor, å se at man treffer?? [emoji28]
Jeg har ikke sjans til å se :hilarious::hilarious: så jeg må føle meg fram før strålen kommer :p
 
Hadde glass fra apotek1 de er litt små, andre som har merket hvor vanskelig det er å tisse i det etter magen ble veldig stor, å se at man treffer?? [emoji28]

Det er helt umulig

Tok senest i dag og det blir jo bare krøll..
 
Har du vært på kontroll nå forresten? Hvordan gikk det?
 
Har egentlig ingenting i denne tråden å gjøre all den tid jeg ikke er på overtid, men jeg har også fått brukt glass i retur av jordmor altså, med beskjed om at det bare må vaskes før ny bruk, tull å kjøpe nye. Første svangerskapet jeg opplever det da. Kanskje de også har blitt mer miljøbevisste? :p
 
Får alle time til trivselskontroll av jordmor, eller har dere ringt inn selv til sykehuset? :)
 
Får alle time til trivselskontroll av jordmor, eller har dere ringt inn selv til sykehuset? :)
Jeg fikk beskjed om å ringe inn 4 dager på overtid for å sette opp 7 dagers overtid kontrollen. Hvis du ikke har fått time ville jeg ringt inn og satt opp en på egenhånd[emoji4]
 
Jeg fikk beskjed om å ringe inn 4 dager på overtid for å sette opp 7 dagers overtid kontrollen. Hvis du ikke har fått time ville jeg ringt inn og satt opp en på egenhånd[emoji4]
Her ringer jordmor sykehuset for meg.
Får høre på kontroll nå kl 10.30. Men tror ikke st.olav ønsker å sette opp time før det har gått 7 dager...dvs at man må ringe selv samme morgen. Synes der høres dårlig ut :(
 
Får høre på kontroll nå kl 10.30. Men tror ikke st.olav ønsker å sette opp time før det har gått 7 dager...dvs at man må ringe selv samme morgen. Synes der høres dårlig ut :(
Sutre litt til jordmor så ordner hun sikkert med kontroll på sykehuset for deg, lykke til![emoji16]
 
Back
Topp