Overtidskontroll

Sutre litt til jordmor så ordner hun sikkert med kontroll på sykehuset for deg, lykke til![emoji16]
Må ringe selv samme morgen, altså 7 dager på overtid...det er så sykt uforutsigbart med 2.timers kjøretur til sykehuset altså :(
 
Må ringe selv samme morgen, altså 7 dager på overtid...det er så sykt uforutsigbart med 2.timers kjøretur til sykehuset altså :(
Skikkelig dårlig!!:( hvordan gikk det hos jordmor?
 
Det gikk bra faktisk. Fra 1 cm åpning på mandag til 2-3 cm i dag. Hun utførte hinneløsning. Så nå er det vell bare å håpe enda mer på spontan fødsel :rolleyes:
Det var jo veldig gode nyheter, tenker du sikkert ikke trenger å ringe inn for overtidskontroll! [emoji16]
 
Det var jo veldig gode nyheter, tenker du sikkert ikke trenger å ringe inn for overtidskontroll! [emoji16]
Hun trodde heller ikke det, meeeen for psyken sin del er jeg forbredt på det :hilarious: fikk i tillegg en ekstra jordmorkontroll på mandag om det ikke hadde skjedd noe før :) så da kan man jo prøve på en ny hinneløsning eventuelt :)
 
Hun trodde heller ikke det, meeeen for psyken sin del er jeg forbredt på det :hilarious: fikk i tillegg en ekstra jordmorkontroll på mandag om det ikke hadde skjedd noe før :) så da kan man jo prøve på en ny hinneløsning eventuelt :)
Ja bedre å regne med max overtid og heller bli positivt overraska[emoji23]
 
Ja bedre å regne med max overtid og heller bli positivt overraska[emoji23]
Helt enig. Sist var jeg veeldig klar for max overtid, men vannet gikk en dag før termin. Jeg ble regelrett sjokkert :hilarious:
 
Helt enig. Sist var jeg veeldig klar for max overtid, men vannet gikk en dag før termin. Jeg ble regelrett sjokkert :hilarious:
Skjønner jeg godt[emoji23] og da er de kjipt når den første har satt standarden for neste. Sånn sett er det jo fint at jeg hvertfall ikke kommer til å ha høye forventninger for når neste kommer for min del[emoji23]
 
Back
Topp