Ny start med litt ekstra hjelp

Neida, jeg skal virkelig ikke klage med tanke på dere endojentene! Og det var ikke så galt til å være min type menssmerter heller ;) Men takk for omtanken ♡♡
Godt du ikke har så vondt da❤️. Blir spennende fremover nå❤️❤️. Du ringer Ullevål i dag?:)
 
Godt du ikke har så vondt da❤️. Blir spennende fremover nå❤️❤️. Du ringer Ullevål i dag?:)
Ja, jeg er heldig sånn sett :) Jepp, skal ringe dem i dag! Merker jeg er litt redd det skal klusse til noe, men det burde jo egentlig ikke det såvidt jeg kan forstå (en dag fra eller til liksom). Vi får se. :) Først: første joggetur på fire uker. Jeg gruuuuer meg :))
 
Ja, jeg er heldig sånn sett :) Jepp, skal ringe dem i dag! Merker jeg er litt redd det skal klusse til noe, men det burde jo egentlig ikke det såvidt jeg kan forstå (en dag fra eller til liksom). Vi får se. :) Først: første joggetur på fire uker. Jeg gruuuuer meg :))
Flink du er:). Blir nok ikke noe kluss nå❤️
 
Nettopp lest gjennom dagboka di :) Blir spennende å følge deg!!
Angående posten så tror jeg de prioriterer bedrifts-post i jula, så brevet bør komme når det skal :)

Håper du får ett veldig kort opphold her hos oss, og hopper lett og smidig over på termin forum :)
 
CD 3 - PP 22

Grrrr, nå er jeg iallfall glad for at jeg ringte på torsdag! Jeg ringte Ullevål så fort jeg kunne (så fort jeg hadde fått igjen pusten.. :p) etter løpeturen i dag, men måtte kaste inn håndkleet etter ti min-kvarter og ta meg en dusj før jeg frøys ihjel :)) Så ringte jeg opp igjen så fort jeg kunne igjen, og har sittet og ventet en halvtime. Klokka ble 12, så da rakk jeg ikke å komme med denne timen. Greit nok, de skulle jo ha ringetid mellom 15 og 17 senere i dag, for jeg spurte dama på Ullevål på torsdag om det var vanlige ringetider, og det var det. Men når de stenger telefonen, kommer det jo en svarer med åpningstider, og hun sa at de IKKE hadde de to timene oppe senere i dag. Gah, det var jo hele poenget med å spørre så ettertrykkelig om det var vanlige ringetider disse dagene!! :confused: Jaja, jeg er jo inne i systemet, så jeg blir ikke egentlig stressa av det. Det hadde bare vært deilig å få ordna det. Og så merker jeg den biiittelitte usikkerheten om at kanskje den ene dagen skal klusse til alt :p Nei, jeg får prøve igjen i morgen. Søren heller, hadde jeg visst dette, hadde jeg jo ringt akkurat kl 11 og hengt på helt til jeg fikk svar. Meh.

On another note, ikke så mye blødning og smerter i går heldigvis, og i dag er det også veldig lite. Det skal kroppen min ha, den er flink på korte, smertefrie TR'er i det minste :))
 
Last edited:
Flink du er:). Blir nok ikke noe kluss nå❤️
Takk for det ♡ Det var hardt! Skikkelig deprimerende hvor fort man mister formen :p Ikke fikk jeg ringt inn heller, for det var så kø på tlf. Jaja, prøve igjen i morgen.
 
Nettopp lest gjennom dagboka di :) Blir spennende å følge deg!!
Angående posten så tror jeg de prioriterer bedrifts-post i jula, så brevet bør komme når det skal :)

Håper du får ett veldig kort opphold her hos oss, og hopper lett og smidig over på termin forum :)
Så hyggelig at du har lest gjennom boka :) Veldig allright å endelig kunne flytte inn hit på ordentlig!

Så godt å høre ang posten. Da venter jeg spent :) Håper ikke det er altfor lenge før du også kan sprette videre til terminforum ♥
 
Flink du er som kommer deg ut på tur :) stå på :D
Tusen takk, vennen ♥♥ Må bare få opp innsatsen igjen nå. Har jo ikke kulda å klage på lenger heller.. :p
 
Det er vanlig ringetider, den ettermiddags-tiden på mandager har de ikke lenger. Har ikke hatt den så lenge jeg har hørt til der heller. Det er bare ikke oppdatert i brosjyren. :rolleyes:
 
Det er vanlig ringetider, den ettermiddags-tiden på mandager har de ikke lenger. Har ikke hatt den så lenge jeg har hørt til der heller. Det er bare ikke oppdatert i brosjyren. :rolleyes:
Åå, enda dummere. Jeg som trodde jeg helgarderte med å laste ned den som lå på nettsida dems :p Jaja, da får jeg henge i i morgen ;)
 
Åå, enda dummere. Jeg som trodde jeg helgarderte med å laste ned den som lå på nettsida dems :p Jaja, da får jeg henge i i morgen ;)

Veldig rart at de ikke har oppdatert det overalt. Det glemte jeg å påpeke da jeg ga tilbakemelding på behandlingen etterpå. Du får notere deg det du, så kan du si ifra. ;) (Man får forespørsel om å gi en anonym tilbakemelding på internett hjemmefra etter forsøket er ferdig). Du får sitte på telefonen i morgen! :)
 
CD 4 - PP 22

I dag fikk jeg ringt Ullevål. Ringte litt før 11 (de åpnet tlf 10), og jeg kom gjennom med en gang. Det var deilig :D Hun på telefonen mente at den ene dagen fra eller til ikke trengte å endre på noen ting, men hun skulle sjekke det opp. Greit å være sikker i alle fall :) Så da er det bare å vente på brev da. :D
 
DER er du! Ble litt stressa når jeg ikke fant deg på side 1 på dagbøker på FS:nailbiting: Men JADA!!! Heia TR og helt nydelig at dere er i gang!! Åh, dette blir så spennende!! :D :D
 
Da er første forsøk virkelig i gang. :D
 
Back
Topp