Ny start med litt ekstra hjelp

Lykke til! Du er heldig som skal til Ullevål, flotte dyktige damer som jobber der. Vi er flere nå som har Ullevål spirer i magen nå om dagen :)
Tusen takk for det! Og så godt å høre om gode erfaringer fra Ullevål! Det blir spennende å endelig få oppleve ting fra "innsiden" etter å ha bare lest om det i så lang tid :))
 
Endelig er dere i gang!! :D Masse lykke til! Gleder meg til å følge med ❤❤
Takk for det, kjære deg ♥ Veldig deilig å være i gang, og ikke minst å vite at vi får plass :D
 
Gratulerer med dagbok her inne :D Har som mange andre stor tro på at du kommer til å lykkes veldig snart.
 
4+4 - PP 21

Æsj, dette er jo egentlig klassisk. At når jeg en sjelden gang stoler på hva kroppen min skal gjøre, så gjør den noe annet. Jeg burde ha lært. :p Fortsatt bare litt brunt. Erre mulig. Litt flaut også hvis den ikke kommer snart siden jeg allerede har ringt inn mens. Håper vi får komme med hvis den skulle vise seg å være veldig forsinka :S
 
Gratulerer med dagbok her inne :D Har som mange andre stor tro på at du kommer til å lykkes veldig snart.
Tusen takk for det, Vidorra :D ♡ Det hadde vært utrolig godt hvis vi fikk det til nå :)
 
4+4 - PP 21

Æsj, dette er jo egentlig klassisk. At når jeg en sjelden gang stoler på hva kroppen min skal gjøre, så gjør den noe annet. Jeg burde ha lært. :p Fortsatt bare litt brunt. Erre mulig. Litt flaut også hvis den ikke kommer snart siden jeg allerede har ringt inn mens. Håper vi får komme med hvis den skulle vise seg å være veldig forsinka :S
Den kommer sikkert utover dagen :) har ikke den kommet på kvelden hos deg i det siste? :)
 
Den kommer sikkert utover dagen :) har ikke den kommet på kvelden hos deg i det siste? :)
Jo, du har helt rett i det, men jeg føler jeg har spottet mer i forkant de andre gangene. Men men, vi får bare håpe hun banker på døra veldig snart :)
 
Hahaha, herlig :D :D Blør faktisk bittelitt mer nå, men kommer nesten bare når jeg tørker meg. Men da er det nok på vei (bank i bordet!!) :)
Weee da er tanta på vei vet du :D hun stikker innom ila kvelden tenker jeg :D rart hvor engasjert man kan bli av dette her :p
 
4+4 - PP 21

Hm, jeg kan nok ikke kalle dette for CD 1, nei, men det er helt klart noe på gang. Beklager detaljer, men det kommer friskt blod på tørkene når jeg tørker meg, men ikke noe særlig annet enn brunlig i bindet. En del vonde mensmurringer, spesielt tidligere i dag. Det går vel greit om TR er én dag forsinket i forhold til det de setter av datoer vel? Hun ba meg ringe hvis den ble et par dager forsinket (såvidt jeg forstod). Eller bør jeg begynne med nesespray en dag senere nå? Da blir det vel bare kluss med datoer for kontroll og sånn da.. :p

Kom igjen da, tantaaa, ikke bare gå der og lusk i buskene!! :p
 
Jeg fikk beskjed at det var viktig å starte på korrekte dager. Skulle på ferie i sommer, og spurte om jeg kunne starte på kvelden den dagen jeg skulle. Det kunne jeg ikke, så da måtte synarela være med til legoland og diverse steder, kun for at jeg skulle få tatt den første sprayen på morgenen på oppstartsdagen.

Du får bare ringe på nytt når tr kommer! :)
 
Jeg fikk beskjed at det var viktig å starte på korrekte dager. Skulle på ferie i sommer, og spurte om jeg kunne starte på kvelden den dagen jeg skulle. Det kunne jeg ikke, så da måtte synarela være med til legoland og diverse steder, kun for at jeg skulle få tatt den første sprayen på morgenen på oppstartsdagen.

Du får bare ringe på nytt når tr kommer! :)
Ok, da tar jeg en telefon på mandag uansett. Jeg har heldigvis fri da, så det skal ikke bli noe problem med å få ringt inn :) Takk for svar :D
 
Gratulerer med dagbok, og lykke til med forslk!:D ❤️
 
Back
Topp