Ny start med litt ekstra hjelp

Ååå du er igang jo!! Herregud så deilig :D ♡ første gang jeg sier dette, men håper du våkner opp til TR i morgen tidlig :D
 
Gratulerer med ny dagbok;)

Så spennende at du snart er i gang!! :D krysser fingrene for at tanta kommer i morgen!
 
Gratulerer med dagbok :) godt du er i gang snart og forhåpentligvis et veldig kort opphold her ;)
Tusen takk for det :D Håper vi får like god suksessrate som dere på prøverør :))
 
Ååå du er igang jo!! Herregud så deilig :D ♡ første gang jeg sier dette, men håper du våkner opp til TR i morgen tidlig :D
Ja, fy søren. Vips, så blir det prøverør gitt. :D Utrolig spent! Jeg håper også tanta dukker opp for fullt veldig snart. :confused:
 
Gratulerer med ny dagbok;)

Så spennende at du snart er i gang!! :D krysser fingrene for at tanta kommer i morgen!
Takk for det :D Godt å flytte inn på ordentlig ;) Tanta har å komme nå som jeg har ordna at vi kan starte og greier og greier :p
 
Så bra at du fikk ringt:). Nå krysser jeg alt for at alt får din vei❤️❤️
Tusen takk, snupp ♥ Håper vi nærmer oss slutten på denne prøverhistorien nå altså.
 
Så bra! Nå må tr bare kjenne sin besøkelsestid og komme!! :p (rart å heie på det motsatte gitt, fnis). Nå er dere i gang❤️
 
Lykke til! Du er heldig som skal til Ullevål, flotte dyktige damer som jobber der. Vi er flere nå som har Ullevål spirer i magen nå om dagen :)
 
Endelig er dere i gang!! :D Masse lykke til! Gleder meg til å følge med ❤❤
 
Så bra! Nå må tr bare kjenne sin besøkelsestid og komme!! :p (rart å heie på det motsatte gitt, fnis). Nå er dere i gang❤️
Ja, dette er litt fjernt :)) Fortsatt ikke noe særlig mer blødning. Gah! Jaja, så lenge hun er her innen lørdag, er jeg fornøyd. Hvis hun kommer senere enn det, bør jeg nok ringe Ullevål og gi beskjed. Håper ikke de blir sure på meg i så fall O:) Haha.
 
Back
Topp