Ny start med litt ekstra hjelp

Må følge deg der også, dette er bare så fantastisk❤️
Unner dere dette av hele mitt hjerte❤️
Tuuusen takk. Så hyggelig å lese ❤❤❤
 
Der satt den!!! Gratulerer med 3+❤ Håper du går senket skuldrene litt og kan nyte graviditeten litt❤
Yes! Endelig litt mer avslappet og nytende :D Nå håper vi det holder helt inn ❤ Tusen takk!
 
5+1 forts.

Ok, bare for å være sikker på at alle får det med seg (for jeg håper jo dere har lyst til å følge meg videre ❤). Da har jeg laget meg en ny dagbok på april 2017 og håååper jeg ikke trenger å ta i bruk denne dagboka igjen. Håper dere har lyst til å bli med meg videre på reisen, forhåpentligvis frem til baby denne gangen :D
 
Det slo meg plutselig at jeg aldri oppdaterte her om hvordan det gikk, og det må jeg jo! Om enn litt sent :p Vi fikk en liten sønn i april 2017, så vi har altså nå en fantastisk gutt på 15 måneder som beriker livet vårt på en måte jeg aldri hadde kunnet se for meg. Det er uten tvil verdt de tre årene med sorg og frustrasjon. Jeg unner virkelig alle her inne å få oppleve det samme ❤️ Det er fortsatt litt uvirkelig at vår kjipe prøverhistorie til slutt endte godt.

Og nå håper vi på et søsken til vår lille gutt ❤️ Det er både skummelt og spennende på en gang. Vi prøver oss på egen hånd i første omgang, men hvis det ikke går, har vi alltids de to blastoene på frys hos FS. Mannen er i utgangspunktet ikke interessert i flere ferskforsøk, så det må nok gå enten naturlig eller med de to. Har opprettet ny prøverdagbok på FS, men tusler inn hit igjen hvis det skulle bli til at vi benytter oss av blastoene. :)
 
Back
Topp