Ny start med litt ekstra hjelp

Herlig, endelig kom 3+❤❤
 
Hurra Enkefalos! :D

ENDELIG fikk du den etterlengtede 3+ :D
Nå kan du roe ned og bare nyte at du ER skikkelig gravid ;) Kos deg og nyyyyyt :D
Tusen takk for det, Bubbly :D ❤ Følg etter a!
 
Tipper det blir nærmere uke 12. Akkurat nå føles det som en evighet til! :( Blir fryktelig dyrt hvis vi skal ta flere ganger, de vet virkelig å ta stive priser disse private legene.

Jeg kan prøve å tigge meg til en time hos en annen lege på legekontoret mitt. En av de har nemlig ul-apperat og jeg fikk time hos henne da jeg mistet forrige gang.
Jeg skjønner veldig godt at det fort blir vel dyrt hvis du skal gjøre det privat, ja :( Selv om Fertilitetssenteret er privat, tror jeg ikke jeg betaler mer enn ca 300 kr for kontrollene ved prøverør (og det er jo det timen egentlig er for), og da går det an. Håper du får ordna deg UL hos legen. Evt går det jo an å fortelle om usikkerheten og spørre om å bli henvist hvis du ikke får det der :)
 
Se der ja! Hærlig :D Nå gleder jeg meg til å høre hvordan det var på ul :D
Det var digg å endelig få den, ja :D Håper jeg kan komme med gode nyheter etter UL :)
 
Nå er tiden inne for å senke skuldrene. Ikke mer testing
Du er gravid. Du har time til ul, det et flott. Men uansett er du gravid. Flytt inn på terminforum og kos deg. Du er gravid :)
Ikke mer testing. Jeg er gravid. Graviiiiid! Hurra :D Jeg får vel kanskje flytte da.. Skumle greier :p Håper dere følger meg videre ❤
 
Ikke mer testing. Jeg er gravid. Graviiiiid! Hurra :D Jeg får vel kanskje flytte da.. Skumle greier :p Håper dere følger meg videre ❤
Just tell me where.... Klart jeg følger deg :)
 
Der satt den!!! Gratulerer med 3+❤ Håper du går senket skuldrene litt og kan nyte graviditeten litt❤
 
Back
Topp