**ny skravletråd** oktober spirer

I dag har jeg fri - det skal nytes! Lang jobbehelg foran meg, men det gidder jeg ikke tenke på i dag :joyful:
 
I dag har jeg fri - det skal nytes! Lang jobbehelg foran meg, men det gidder jeg ikke tenke på i dag :joyful:

Så deilig! Jeg hadde fri i går. Så da fikk vi på oss skiene og gikk en deilig 2 timer lang tur i flotte preparerte løyper. Med kakao, pølser og kvikklunsj i sekken. [emoji173]️ Det er vinterferie her, så mannen og datteren min nyter late dager mens jeg er på jobb.
 
Så deilig! Jeg hadde fri i går. Så da fikk vi på oss skiene og gikk en deilig 2 timer lang tur i flotte preparerte løyper. Med kakao, pølser og kvikklunsj i sekken. [emoji173]️ Det er vinterferie her, så mannen og datteren min nyter late dager mens jeg er på jobb.
Høres herlig ut!
Her er det vinterferie neste uke :)
 
Godt mulig det er en låsning. Får håpe legen vet hva og hvordan ting kan bli bedre :)

Kiropraktikk er helt fantastisk når det kommer til bekkenproblemer. Både låsning og løsning.
Finn en som er god på gravide. Mange har spesialisering inne graviditet og babyer. [emoji173]️
 
Er det bare jeg som prøver alt for å se litt fresh ut, men ender opp med å se ut som en trøtt og sliten søppelsekk? I morrest dusja jeg, sminka meg litt og følte meg i grei form helt til jeg kom på skolen, da begynte folk å kommentere hvor sliten jeg så ut [emoji30]
 
Er det bare jeg som prøver alt for å se litt fresh ut, men ender opp med å se ut som en trøtt og sliten søppelsekk? I morrest dusja jeg, sminka meg litt og følte meg i grei form helt til jeg kom på skolen, da begynte folk å kommentere hvor sliten jeg så ut [emoji30]

Vi hadde en bekjent som spurte samboern om jeg var gravid fordi hun syntes jeg så så blek og sliten ut for tiden. Jeg trodde egentlig jeg så ganske fresh ut, men tydeligvis ikke [emoji38]
 
Vi hadde en bekjent som spurte samboern om jeg var gravid fordi hun syntes jeg så så blek og sliten ut for tiden. Jeg trodde egentlig jeg så ganske fresh ut, men tydeligvis ikke [emoji38]
Kjenner meg igjen. Vi får et merkelig drag i ansiktet. Møtte en bekjent på sykehuset og hun såg kjempe dårlig type grønn i ansiktet :p 2 uker etter kom det ut at hun var gravid. Og jeg følte jo at hun hadde samme ansikt som meg. Så folk ser det vell på meg også tenker jeg :p
 
Det gikk vel egentlig fint. Gyn nente han så hjerte slå og at alt var bra. Men man sitter alikevel igjen med en liten tvil siden vi mistet i fjor høst i uke 9+3. Ny ul om 2 uker. Krysser alt for at lille har vokst seg stor og sterk da.
Så godt at det så fint ut :) Da satser vi på at det er like fint om to uker! Er ikke så lett å holde roen siden man aldri vet. De to gangene jeg har mista gjør at jeg er superbekymra nå! Venter bare på at noe skal gå galt. Men vi får prøve å senke skuldrene og nyte dette i stedet :Heartred
 
Så godt at det så fint ut :) Da satser vi på at det er like fint om to uker! Er ikke så lett å holde roen siden man aldri vet. De to gangene jeg har mista gjør at jeg er superbekymra nå! Venter bare på at noe skal gå galt. Men vi får prøve å senke skuldrene og nyte dette i stedet :Heartred

Ja kjenner meg igjen i bekymringene. Lang vei til graviditet og 2MA bak seg gjør jo sitt med hodet. Men får ta en dag av gangen [emoji6]
 
Drar opp skravletråden jeg!

Denne uka fortalte jeg en i ledelsen på jobb om graviditeten, pga litt tilrettelegging jeg trengte. Første jeg har sagt det til! Hun ble glad og lovte å ikke si noe eller nevne mer om det. Veldig fint å ha en "alliert" på jobb skulle jeg bli dårligere.

Ti uker i dag, så om to uker er det første kontroll .Tenker også bestille tul rundt da, også fortelle om graviditeten til vår familie i påska! Krysser fingre og tær!
 
Drar opp igjen :D liker skravletråd bedre enn å lage nye tråder:angelic:

Driver å prøver å bestille tid til tidlig UL, det er så mye som skjer på jobb de neste ukene så er ikke barebare! Kan få til når jeg er 11 uker eller 11+6. Tror det blir den siste. Vil fortelle familie om det i påska og vil se liv før det!
 
Drar opp igjen :D liker skravletråd bedre enn å lage nye tråder:angelic:

Driver å prøver å bestille tid til tidlig UL, det er så mye som skjer på jobb de neste ukene så er ikke barebare! Kan få til når jeg er 11 uker eller 11+6. Tror det blir den siste. Vil fortelle familie om det i påska og vil se liv før det!
Så kjekt [emoji173]️ Vurderer tul viss jeg ikke får tilbud om å høre hjertet på legetimen i uke 13. Synes det er lenge å vente til oul... [emoji28] Vi har allerede fortalt familien da, siden vi ikke klarte vente. Kjekt å ha noen å klage til [emoji16]
 
Drar opp igjen :D liker skravletråd bedre enn å lage nye tråder:angelic:

Driver å prøver å bestille tid til tidlig UL, det er så mye som skjer på jobb de neste ukene så er ikke barebare! Kan få til når jeg er 11 uker eller 11+6. Tror det blir den siste. Vil fortelle familie om det i påska og vil se liv før det!
Så spennende! Skal selv på TUL etter henvisning fra legen, så venter spent på innkallelse i posten :D
 
I dag har jeg ridd på flott tur med hesten min. Føler meg ganske lat om dagen, så fint å komme meg litt ut. Travelt på jobb,så får ikke gått så mye på tur eller kommet meg i svømmehallen i det siste! Bare to uker med jobb før påskeferie, da skal jeg prøve være litt aktiv.

Er dere flinkere enn meg til å være i aktivitet? :)
 
I dag har jeg ridd på flott tur med hesten min. Føler meg ganske lat om dagen, så fint å komme meg litt ut. Travelt på jobb,så får ikke gått så mye på tur eller kommet meg i svømmehallen i det siste! Bare to uker med jobb før påskeferie, da skal jeg prøve være litt aktiv.

Er dere flinkere enn meg til å være i aktivitet? :)
Jeg er absolutt ikke det, pga kvalmen er jeg mer eller mindre sengeliggende...
 
Back
Topp