**ny skravletråd** oktober spirer

Ei venninne som sa det var gammel overtro, mye kvalm = baby med mye hår på hodet. Og hva er vel søtere enn baby med masse hår på hodet?
Er det ikke halsbrann som er mye hår? Ungen har jo ikke fått hår enda heller :p men tror det er halsbrann i siste trimester som betyr mye hår :)
 
Jeg hadde veldig mye halsbrann med guttungen, og han fikk sine første hårstrå når han var 1 år :p
Jeg kastet forsåvidt opp i 32 uker og xD
 
Ja! Teller ned dager [emoji23] kjipt å måtte vente helt til uke 9 med ferie! Hadde trengt den uken, NÅ!
Hvilke trinn har du?:)
Jeg er på ungdomsskolen, du da? Stort behov for ferie nå ja! Litt synd jeg har rundt 120 stiler å rette i løpet av uka og en del planleggingsarbeid å gjøre. :bag:

Jeg er fremdeles ikke kvalm, syntes det er litt rart. Er så nervepirrende denne tida, blir jo helt ødelagt.
 
Noen andre enn meg som alt har problemer med bekkensmerter og strålinger nedover lår, samt smerter i korsryggen? :/ Er redd det kun vil bli verre.. smertenivået nå er slik det var mot slutten av sist svangerskap.. [emoji85]
 
Til helga kommer foreldrene mine på besøk, de bor på andre kanten av landet. Er så usikker på om jeg skal si noe. Det er første barnebarn og jeg vet de kommer til å bli så glade, så har ikke lyst å måtte fortelle hvis det ikke går bra :/ Er jo bare 8 uker på vei. De vet ikke at vi prøver så vil jo det skal være en overraskelse når vi forteller det.
 
Noen andre enn meg som alt har problemer med bekkensmerter og strålinger nedover lår, samt smerter i korsryggen? :/ Er redd det kun vil bli verre.. smertenivået nå er slik det var mot slutten av sist svangerskap.. [emoji85]
Ja eg har det samme,
 
Hva gjør du for å forebygge at det blir verre? Skal til legen på fredag. MÅ bruke bekkenbelte for å lindre det jeg kan.
Har også vondt. Prøv å sitte en del på fitness ball. Gyng rundt slik at du på en måte lager sirkler med hoftene. Viktig å være i bevegelse :) det funker for meg ette godt tips fra jordmor og fysio :)
 
Hva gjør du for å forebygge at det blir verre? Skal til legen på fredag. MÅ bruke bekkenbelte for å lindre det jeg kan.
Foreløpig er dette nytt for meg, så vert bekymret..tenkte å ringe legen.
Ellers hjelper det å ta det med ro, kva gjere du?
 
Foreløpig er dette nytt for meg, så vert bekymret..tenkte å ringe legen.
Ellers hjelper det å ta det med ro, kva gjere du?
Bekkenbelte kjøpes på apotek, men jeg fikk tak i mitt mye billigere på finn.no :) Holder ting på plass så kjenner mye mindre smerter når jeg bruker det ;)
Vet det skal være godt med fysio og svømmetrening ved sterke bekkenplager, derfor jeg skal til legen å håpe det finnes noe tilbud i kommunen jeg bor i som kan lindre :)
 
I dag måtte jeg kjøpe meg laktulose! Føles som et lite nederlag så tidlig i svangeskapet men.. må man så må man :p
 
Til helga kommer foreldrene mine på besøk, de bor på andre kanten av landet. Er så usikker på om jeg skal si noe. Det er første barnebarn og jeg vet de kommer til å bli så glade, så har ikke lyst å måtte fortelle hvis det ikke går bra :/ Er jo bare 8 uker på vei. De vet ikke at vi prøver så vil jo det skal være en overraskelse når vi forteller det.
Det må du nok bare føle på selv :) Har samme «problem» med svigermor, hun bor langt unna. Vi ses ikke sååå ofte, og «heldigvis» ses vi ikke før til påsken, så da er det kanskje trygt å si det :) Kommer til å fortelle min mor det først da vi har et veldig nært forhold. Trenger derfor hennes støtte om noe går galt. Hun vet eller ikke at vi har prøvd :)
 
Har også vondt. Prøv å sitte en del på fitness ball. Gyng rundt slik at du på en måte lager sirkler med hoftene. Viktig å være i bevegelse :) det funker for meg ette godt tips fra jordmor og fysio :)
Redd jeg gjør feil bevegelser og ender opp med at alt blir verre [emoji85] Tror jeg må få noen skreddersydde øvelser som passer for meg.[emoji106]
 
Bekkenbelte kjøpes på apotek, men jeg fikk tak i mitt mye billigere på finn.no :) Holder ting på plass så kjenner mye mindre smerter når jeg bruker det ;)
Vet det skal være godt med fysio og svømmetrening ved sterke bekkenplager, derfor jeg skal til legen å håpe det finnes noe tilbud i kommunen jeg bor i som kan lindre :)
Ok, da skal eg sjå etter det på apoteke☺ når skal du til lege, og kor langt på veg er du? Håper de har gode løsninger for deg❤
 
Back
Topp