**ny skravletråd** oktober spirer

Er mitt første barn :) fant ut av det 1 dag før IKM. Men merket det på kroppen en uke før der igjen!
Er det ditt første? :)
Så spennende! Er mitt tredje svangerskap. Hehe, begynte noe tidlig [emoji6] har og visst om det siden IKM. Føler tiden går så alt for sakte. Skal på ultralyd når jeg er i uke 12, kun for å se liv, få det bekreftet at alt er godt før jeg sier noe til nærmeste familie :)
 
Så spennende! Er mitt tredje svangerskap. Hehe, begynte noe tidlig [emoji6] har og visst om det siden IKM. Føler tiden går så alt for sakte. Skal på ultralyd når jeg er i uke 12, kun for å se liv, få det bekreftet at alt er godt før jeg sier noe til nærmeste familie :)

Spennende [emoji16] Jaa, tiden går så alt for sakte! Jeg har tenkt masse på tidlig ultralyd selv! Er veldig spent! Så hadde vært godt å få det bekreftet at det er liv og alt står bra til!
Si i fra hvordan det går! Nå må jeg få meg søvn [emoji85]
 
Spennende [emoji16] Jaa, tiden går så alt for sakte! Jeg har tenkt masse på tidlig ultralyd selv! Er veldig spent! Så hadde vært godt å få det bekreftet at det er liv og alt står bra til!
Si i fra hvordan det går! Nå må jeg få meg søvn [emoji85]
Høres ut som en god plan med søvn! ;) Skal si ifra hvordan det går :) skal ta ultralyd privat, så koster litt, men absolutt verdt det [emoji4]
 
Er det flere enn meg som blir urolig av å lese her inne på forumet? [emoji53] Er gravid for første gang, men når jeg leser om så mange som mister og tester som ikke utvikler seg videre, så mister jeg liksom litt troa på at jeg faktisk er gravid selv...
Er det sånn at jeg bør ta en hel haug med tester for å være sikker?? [emoji26]

Prøv og ikke heng deg oppi alt som står her, gjør du det blir du tullerusk[emoji4] stol på magefølelsen din, å snakk med jordmor om du er redd for noe[emoji4]
 
De begynner å vokse til inni magen no :) her er nurket 11+4

Åh[emoji173]️ skal på UL igjen på tirsdag! Da er jeg 11+4 etter IVF-terminen og 12+0 etter forrige UL! Gleder meg[emoji173]️ din lille ser jo ut som en liten baby[emoji7][emoji7]
 
Åh[emoji173]️ skal på UL igjen på tirsdag! Da er jeg 11+4 etter IVF-terminen og 12+0 etter forrige UL! Gleder meg[emoji173]️ din lille ser jo ut som en liten baby[emoji7][emoji7]
Ja helt fantastisk! Hadde fått liten magesekk også, begynt å drikke, viftet med armer og ben :) tarmene var også allerede gått inni magen igjen så det såg bra ut alt sammen. Bare å glede seg <3
 
I dag hadde jeg første svangerskapskontroll hos legen med blodprøver. Det var første gang jeg møtte legen, og det var veldig hyggelig! Jeg følte at hun brydde seg, og at jeg ikke bare var en av mange pasienter hun må gjennom i løpet av dagen. Hadde egentlig lave forventninger, og tenkte å ta de fleste kontrollene hos jordmor. Men mulig at det blir annen hver nå, noe som er praktisk, da legen er en 5 minutters gåtur hjemmefra!

Etter litt leting fant hun hjertelyden til lille ❤ Så herlig! Er 13+0 i dag, så jeg var forberedt på at hun kanskje ikke kunne finne den. Men heldigvis gjorde hun det!
 
Back
Topp