**ny skravletråd** oktober spirer

Er det flere enn meg som blir urolig av å lese her inne på forumet? [emoji53] Er gravid for første gang, men når jeg leser om så mange som mister og tester som ikke utvikler seg videre, så mister jeg liksom litt troa på at jeg faktisk er gravid selv...
Er det sånn at jeg bør ta en hel haug med tester for å være sikker?? [emoji26]
 
Er det flere enn meg som blir urolig av å lese her inne på forumet? [emoji53] Er gravid for første gang, men når jeg leser om så mange som mister og tester som ikke utvikler seg videre, så mister jeg liksom litt troa på at jeg faktisk er gravid selv...
Er det sånn at jeg bør ta en hel haug med tester for å være sikker?? [emoji26]
Jepp... Har vært i prøverforumet i noen måneder før jeg ble gravid, og man blir rett og slett smårar av det. Bekymrer meg sånn! Kan jo ikke være bra det heller... Nå har jeg søren meg kjøpt enda to nye tester, selvom jeg hadde tenkt til å vente med testing til den siste digitale til uka. Blir jo helt utslitt av dette.
 
Kanskje man bør ta noen dagers pause herfra? Jeg har hatt 2 positive tester hjemme og har vært hos legen å tatt blodprøve... Legen sa at blodprøven kom til å være positiv, siden jeg hadde hatt 2 positive tester hjemme... Så da slo jeg meg liksom til ro med det... Men nå sitter jeg å lurer på om jeg skal kjøpe meg enda en test bare for å roe ned hue mitt...
 
Kjenner jeg gruer meg litt til å fortelle enkelte venner om dette, har ikke vært sammen med BF så lenge og er redd de (og andre for den del) skal dømme meg/oss...

Du er ikke alene om den. Men ikke i forhold til lengden på forholdet, men fordi vi faktisk blir 5 barn [emoji849] 2 er mine 2 er hans, å 1 felles
Men vi må bare drite i hva andre måtte tenke å mene, å at det er våres valg [emoji173]️ Det går nok veldig bra for oss begge 2 [emoji173]️
 
Kanskje man bør ta noen dagers pause herfra? Jeg har hatt 2 positive tester hjemme og har vært hos legen å tatt blodprøve... Legen sa at blodprøven kom til å være positiv, siden jeg hadde hatt 2 positive tester hjemme... Så da slo jeg meg liksom til ro med det... Men nå sitter jeg å lurer på om jeg skal kjøpe meg enda en test bare for å roe ned hue mitt...
Tenker at man burde gjøre det som føles best for seg selv :) Og prøve å slappe av og nyte.
Men det er jo lettere sagt enn gjort da :p
 
Er det flere enn meg som blir urolig av å lese her inne på forumet? [emoji53] Er gravid for første gang, men når jeg leser om så mange som mister og tester som ikke utvikler seg videre, så mister jeg liksom litt troa på at jeg faktisk er gravid selv...
Er det sånn at jeg bør ta en hel haug med tester for å være sikker?? [emoji26]

Hvis du ikke kjenner noe behov for flere tester og blodprøver og alt det andre for bekreftelse på noe du allerede vet så slå deg til ro.

Man blir litt påvirket av hverandre her inne. Både positivt og negativt. (Men det er jammen mye fin støtte også!)

Ingenting som heter at man må det ene eller det andre. Det du kjenner er rett for deg er absolutt helt fint! (Note to self også resten av svangerskapet og av hele barndommen!)

Gratulerer! Kos deg med den store lille hemmeligheten[emoji173]️
 
Takk for det... [emoji4] Håper alt går fint og at utfallet blir lykkelig... [emoji4]
 
Er det flere enn meg som blir urolig av å lese her inne på forumet? [emoji53] Er gravid for første gang, men når jeg leser om så mange som mister og tester som ikke utvikler seg videre, så mister jeg liksom litt troa på at jeg faktisk er gravid selv...
Er det sånn at jeg bør ta en hel haug med tester for å være sikker?? [emoji26]
Jeg testee enda, men det er helt tullete. Mister man så kan man ikke gjøre noe med det uansett. Det henget ikke bedre fast av at man tisser på en pinne. :) slapp av og nyt. Tenk at for de fleste så går det kjempe bra :)
 
Jeg testee enda, men det er helt tullete. Mister man så kan man ikke gjøre noe med det uansett. Det henget ikke bedre fast av at man tisser på en pinne. :) slapp av og nyt. Tenk at for de fleste så går det kjempe bra :)

Skulle skrive det samme, så fant ut jeg bare quoter deg istedenfor [emoji23][emoji23]
 
Skulle skrive det samme, så fant ut jeg bare quoter deg istedenfor [emoji23][emoji23]
Helt greit :p haha!
Er jo helt blåst i hode. Np sitter jeg jo å tenker at jeg kommer til å miste fordi jeg tok en digital som ikke viser 3+. Tullete..
 
Helt greit :p haha!
Er jo helt blåst i hode. Np sitter jeg jo å tenker at jeg kommer til å miste fordi jeg tok en digital som ikke viser 3+. Tullete..
Ja, det er tullete. Men jeg skjønner deg godt og hadde sikkert tenkt det samme. Man blir jo helt rar av testegalskapen og ihvertfall når alt ikke er som hos "alle andre", selvom det sikkert er helt normalt allikevel.
Alt er nok i skjønneste orden der inne :Heartred Alle produserer jo hcg i forskjellig tempo. Har sett en tabell med laveste verdi og høyeste verdi på antall dpo-dager, og det er ganske sprøtt hvor stor forskjell det er hos folk selvom alt er helt fint.
 
Helt greit :p haha!
Er jo helt blåst i hode. Np sitter jeg jo å tenker at jeg kommer til å miste fordi jeg tok en digital som ikke viser 3+. Tullete..
Ja, det er tullete. Men jeg skjønner deg godt og hadde sikkert tenkt det samme. Man blir jo helt rar av testegalskapen og ihvertfall når alt ikke er som hos "alle andre", selvom det sikkert er helt normalt allikevel.
Alt er nok i skjønneste orden der inne :Heartred Alle produserer jo hcg i forskjellig tempo. Har sett en tabell med laveste verdi og høyeste verdi på antall dpo-dager, og det er ganske sprøtt hvor stor forskjell det er hos folk selvom alt er helt fint.
Her fant jeg den :)

hcg beta by dpo.jpg
 
Har dere alle tatt test med ukesindikatort? Jeg har ikke gjort det. Har bare lent meg på at testene ble raskere og raskere positive. Nå har jeg ikke testet på en uke....
Tror jeg skal bestille med privat ultralyd om 14 dager ca. Skal bli deilig å få bekreftet at det virkelig er noe der:)
 
Har dere alle tatt test med ukesindikatort? Jeg har ikke gjort det. Har bare lent meg på at testene ble raskere og raskere positive. Nå har jeg ikke testet på en uke....
Tror jeg skal bestille med privat ultralyd om 14 dager ca. Skal bli deilig å få bekreftet at det virkelig er noe der:)
Jeg tar med ukeindikator og anbefaler deg å IKKE gjøre det. Du blir sprø i hode av det :p herlighet. Kommer til å handle meg blakk på digitale tester x-P
 
Har dere alle tatt test med ukesindikatort? Jeg har ikke gjort det. Har bare lent meg på at testene ble raskere og raskere positive. Nå har jeg ikke testet på en uke....
Tror jeg skal bestille med privat ultralyd om 14 dager ca. Skal bli deilig å få bekreftet at det virkelig er noe der:)

Jeg har ikke testet med ukeindikator, nettopp på grunn av alt «hysteriet», om du kan kalle det det, jeg kjente jeg ble veldig skremt av den testen. Jeg har klart meg fint med de vanlige og har faktisk roet meg ned med dem[emoji4][emoji176]
 
Da har jeg bestilt TUL til 7+0 og 12+0 :love017 Ååh, det blir spennende! Nedtellingen starter :happy:
Hadde egentlig tenkt til å bare bestille den siste, men jeg kjenner at jeg trenger den første også for å få litt ro i sjela.
 
Jeg har ikke testet med ukeindikator, nettopp på grunn av alt «hysteriet», om du kan kalle det det, jeg kjente jeg ble veldig skremt av den testen. Jeg har klart meg fint med de vanlige og har faktisk roet meg ned med dem[emoji4][emoji176]
Da klarer jeg meg fint uten den testen også:happy: Helt enig i at man sikkert bare blir tullete av den, og viser den feil, blir det jo krise med en gango_O
 
Back
Topp