**ny skravletråd** oktober spirer

Da har jeg bestilt TUL til 7+0 og 12+0 :love017 Ååh, det blir spennende! Nedtellingen starter :happy:
Hadde egentlig tenkt til å bare bestille den siste, men jeg kjenner at jeg trenger den første også for å få litt ro i sjela.
Akkurat det samme har jeg gjort i mine to forrige svangerskap. Jeg skal også gjøre det samme nå. Det blir spennende:):)
Jeg er 7+0 om en uke bare egentlig. Men har blitt satt tilbake nesten med 14 dager begge gangene jeg har hatt ultralyd første gangen. Hvordan det er mulig, skjønner ikke jeg. Men da bestiller jeg til 8+ 0. Da må man vel være sikker på å se et bankende hjerte:Heartred:Heartred
 
Jeg for min del blir tullete av at de testene fra RFSU ikke får en sterk strek slik som jeg vil ha den !!!
Vet jo jeg er gravid, har fått svake streker hele uken pluss gravid på den digitale så..
 
Hvor fant du denne? :):wideyed: Jeg fikk målt hcg til 1684 17 dpo, det er jo høyrere enn det høyeste :eek: Håper ikke det er negativt! Heller bare at det er to :p:nailbiting:
Negativt er det i hvertfall ikke :)
 
Jeg for min del blir tullete av at de testene fra RFSU ikke får en sterk strek slik som jeg vil ha den !!!
Vet jo jeg er gravid, har fått svake streker hele uken pluss gravid på den digitale så..
Rfsu testene er ikke til å stole på da. De gir falsk negativ så er ikke sikkert du får dem så sterke :)
 
Akkurat det samme har jeg gjort i mine to forrige svangerskap. Jeg skal også gjøre det samme nå. Det blir spennende:):)
Jeg er 7+0 om en uke bare egentlig. Men har blitt satt tilbake nesten med 14 dager begge gangene jeg har hatt ultralyd første gangen. Hvordan det er mulig, skjønner ikke jeg. Men da bestiller jeg til 8+ 0. Da må man vel være sikker på å se et bankende hjerte:Heartred:Heartred
Kjempespennende! Åå, heldig som har kommet «så langt» :D Sikkert lurt å bestille til litt senere da ja :)
 
Hvor fant du denne? :):wideyed: Jeg fikk målt hcg til 1684 17 dpo, det er jo høyrere enn det høyeste :eek: Håper ikke det er negativt! Heller bare at det er to :p:nailbiting:
Har sett den i prøverforumet før, så nå søkte jeg bare på «hcg dpo days» eller noe sånt :) Er flere forskjellige oversikter da, både med tvillinger og andre ting.
 
Er det flere enn meg som blir urolig av å lese her inne på forumet? [emoji53] Er gravid for første gang, men når jeg leser om så mange som mister og tester som ikke utvikler seg videre, så mister jeg liksom litt troa på at jeg faktisk er gravid selv...
Er det sånn at jeg bør ta en hel haug med tester for å være sikker?? [emoji26]
Jeg har kun tatt en test (når menstruasjon uteble), og skal heller ikke ta flere :)
Jeg føler det er god nok bekreftelse på graviditet, og det er ingenting her som tyder på at noe er galt :)
 
Er det flere enn meg som blir urolig av å lese her inne på forumet? [emoji53] Er gravid for første gang, men når jeg leser om så mange som mister og tester som ikke utvikler seg videre, så mister jeg liksom litt troa på at jeg faktisk er gravid selv...
Er det sånn at jeg bør ta en hel haug med tester for å være sikker?? [emoji26]
På sånne forum som dette blir det veldig tydelig med alle som mister og man hører ikke så mange av solskinnshistorie som det ofte er flest av. Du trenger ikke å teste mer hvis du ikke har lyst [emoji4].
 
Er også veldig preget av alt jeg leser overalt. Klarer jo ikke la være å gjør det heller...
prøver å tenke at forhåpentlig og sannsynligvis går det bra,men man vet jo aldri ikke sant så....
 
Jeg blir ikke urolig av å lese her, jeg er ganske pessimistisk i utgangspunktet, så jeg syntes mer at det er koselig å lese om andre som gleder seg, så smitter det litt :)

Herlig, men kaldt vær i dag,vært på ridetur i snøen. Nå skal det slappes av resten av dagen :)

Hvor aktive er dere? Jeg prøver å "lytte til kroppen", som man sier,men hadde jeg bare hørt på kroppen hadde jeg sovet hele dagen tror jeg :angel4 Fysisk aktivitet er jo også viktig, så jeg prøver å være aktiv som vanlig, og så heller slappe godt av ellers :)
 
Last edited:
Jeg blir ikke urolig av å lese her, jeg er ganske pessimistisk i utgangspunktet, så jeg syntes mer at det er koselig å lese om andre som gleder seg, så smitter det litt :)

Herlig, men kaldt vær i dag,vært på ridetur i snøen. Nå skal det slappes av resten av dagen :)

Hvor aktive er dere? Jeg prøver å "lytte til kroppen", som man sier,men hadde jeg bare hørt på kroppen hadde jeg sovet hele dagen tror jeg :angel4 Fysisk aktivitet er jo også viktig, så jeg prøver å være aktiv som vanlig, og så heller slappe godt av ellers :)

Jeg vågde meg på en tur idag, var sinnsykt deilig men merket jeg ble veldig sliten fort og murringene tok seg opp deretter så jeg saknet farten og gikk kosetur istede... er vant til å gå treningstur, så merket at jeg ikke kan gå i samme tempo ..
 
Jeg blir ikke urolig av å lese her, jeg er ganske pessimistisk i utgangspunktet, så jeg syntes mer at det er koselig å lese om andre som gleder seg, så smitter det litt :)

Herlig, men kaldt vær i dag,vært på ridetur i snøen. Nå skal det slappes av resten av dagen :)

Hvor aktive er dere? Jeg prøver å "lytte til kroppen", som man sier,men hadde jeg bare hørt på kroppen hadde jeg sovet hele dagen tror jeg :angel4 Fysisk aktivitet er jo også viktig, så jeg prøver å være aktiv som vanlig, og så heller slappe godt av ellers :)
Prøver å fortsette som før med daglig gåtur med hunden og 2-3 dager med styrketrening :)
 
Jeg blir ikke urolig av å lese her, jeg er ganske pessimistisk i utgangspunktet, så jeg syntes mer at det er koselig å lese om andre som gleder seg, så smitter det litt :)

Herlig, men kaldt vær i dag,vært på ridetur i snøen. Nå skal det slappes av resten av dagen :)

Hvor aktive er dere? Jeg prøver å "lytte til kroppen", som man sier,men hadde jeg bare hørt på kroppen hadde jeg sovet hele dagen tror jeg :angel4 Fysisk aktivitet er jo også viktig, så jeg prøver å være aktiv som vanlig, og så heller slappe godt av ellers :)

Jeg prøver så godt det lar seg gjøre å trene 3 ganger i uken, og være aktiv ellers og. Håper jeg klarer det fremover og, sist svangerskap gikk jeg opp over 40 kilo[emoji52] så denne gangen vil jeg være litt flinkere med kosthold [emoji6]
 
Jeg blir ikke urolig av å lese her, jeg er ganske pessimistisk i utgangspunktet, så jeg syntes mer at det er koselig å lese om andre som gleder seg, så smitter det litt :)

Herlig, men kaldt vær i dag,vært på ridetur i snøen. Nå skal det slappes av resten av dagen :)

Hvor aktive er dere? Jeg prøver å "lytte til kroppen", som man sier,men hadde jeg bare hørt på kroppen hadde jeg sovet hele dagen tror jeg :angel4 Fysisk aktivitet er jo også viktig, så jeg prøver å være aktiv som vanlig, og så heller slappe godt av ellers :)

Jeg hadde tenkt å fortsette som før, men 3 treningsøkter i uken, men med hvilepuls på 100 på dagtid, så sliter jeg litt. Føler jeg er på konstant treningsøkt. Jeg ligger sengen nå, våknet for litt siden og pulsen ligger på 74[emoji27][emoji23] vanlig hvilepuls for meg er mellom 65-67 [emoji1360]
 
Jeg blir ikke urolig av å lese her, jeg er ganske pessimistisk i utgangspunktet, så jeg syntes mer at det er koselig å lese om andre som gleder seg, så smitter det litt :)

Herlig, men kaldt vær i dag,vært på ridetur i snøen. Nå skal det slappes av resten av dagen :)

Hvor aktive er dere? Jeg prøver å "lytte til kroppen", som man sier,men hadde jeg bare hørt på kroppen hadde jeg sovet hele dagen tror jeg :angel4 Fysisk aktivitet er jo også viktig, så jeg prøver å være aktiv som vanlig, og så heller slappe godt av ellers :)
Vanligvis trener jeg styrke og litt intervall 3-4 dager i uken, men nå tørr jeg ikke. Er redd jeg skal besvime eller bli veldig dårlig da diabetesen min blir så ustabil de første ukene i svangerskapet. Håper snart angsten forsvinner så jeg kan gå litt turer i det minste.
 
Jeg er kronisk syk og merker at jeg legger mye fortere på meg nå som jeg er gravid. Jeg må virkelig passe på hva jeg spiser... trening er ikke aktuelt for meg, men en liten gåtur daglig klarer jeg.
 
Jeg begynte å trene kampsport i desember. Og syns det er kjempe gøy! Men nå begynner jeg å bli usikker på om jeg kan fortsette. Har ikke lyst å fortelle Grandmaster (trener) om det ennå, og tenker at Mirakelspiren fortsatt er godt beskyttet så jeg fortsetter iallfall en stund til. Innser at jeg etterhvert ikke bør gå sparre-kamper med slag/spark mot mageregionen.
 
Er det flere enn meg som har en økt mengde med... ehm..... utflod? [emoji86][emoji87][emoji85]
Jeg skulle egentlig hatt mensen idag og var ute å gikk tur og jeg trodde faktisk jeg fikk mensen og fortet meg hjem men det var heldigvis ikke det!!! Men føler jeg må begynne å bruke truseinnlegg liksom [emoji102]
 
Back
Topp