**ny skravletråd** oktober spirer

Glad sau

Forumet er livet
Marsmellows-15
Siden den andre klikker så prøver vi på en ny. Fyr løs!! :)
 
Jeg skal til legen i dag for å bekrefte svangerskap!! Hjelp!! Håper testene hans er like gode som mine x-P
Regner med TUL allerede neste uke ca.
 
Snakket med gyn Istad (habituell abort). Begynner på albyl-e idag og skal på ul onsdag 31.01! Er så spent [emoji173] hvis lille i magen syntes i det hele tatt da
 
Snakket med gyn Istad (habituell abort). Begynner på albyl-e idag og skal på ul onsdag 31.01! Er så spent [emoji173] hvis lille i magen syntes i det hele tatt da
Spennende!! Vi fikk se førstemann allerede 4+3. En bitteliten prikk bare, men den fineste prikken jeg noen gang har sett [emoji173]
 
Åååhh. Jeg holder på å få feber og forkjølelse!! Møkk..
 
Hva gjør dere idag damer?
Er sykemeldt så sitter å lurer på hva jeg skal finne på. Snuppa er levert i barnehagen så nå litt kjedelig endelig:p kanskje jeg skal legge meg i badekaret. Hmm... jeg skal i hvertfall kjøpe en digital test som jeg skal ta i morgen for å sjekke stigning å så skal jeg kjøpe en dagbok til svangerskapet og mappe til alle sv.skaps papirer. :)
 
Er sykemeldt så sitter å lurer på hva jeg skal finne på. Snuppa er levert i barnehagen så nå litt kjedelig endelig:p kanskje jeg skal legge meg i badekaret. Hmm... jeg skal i hvertfall kjøpe en digital test som jeg skal ta i morgen for å sjekke stigning å så skal jeg kjøpe en dagbok til svangerskapet og mappe til alle sv.skaps papirer. :)
Kan jeg spørre hvorfor du er sykemeldt? [emoji3]
Og legge seg i badekaret høres fantastisk ut.
 
Back
Topp